miercuri, aprilie 29

jessica, prima doamna a unghiilor

Ieri am fost la un seminar despre unghii, unde gazda a fost o o celebritate in domeniu, Jessica Vartoughian. Este plecata de 30 de ani in SUA, detine brandul Jessica, a inventat celebrul termen de french manicure, iar New York Times i-a acordat un titlu de mare noblete, Prima Doamna a Unghilor. In prezent, are un salon la Beverly Hills, cliente importante de genul Demi Moore, Sarah Jessica Parker, Tyra Banks etc. Vorbea foarte bine romaneste, majoritatea intrebarilor si raspunsurilor au fost in romana. Am aflat multe lucruri pe care nu le stiam, tipsuri despre manichiura si oja. Am ramas tablou cand mi-a spus ca oja se pastreaza in frigider. Sunt beauty editor de 15 ani si pana acum nu am mai auzit asa ceva. Oricum sistemul Jessica vine la pachet cu cateva uleiuri, creme, lotiuni care au rolul de a inmuia cuticulele si intretine supletea mainilor, reguli gen cuticulele nu se taie, se imping, stratul de oja de sub unghii este esential pentru ca manichiura sa dureze pana la doua saptamani. Am primit cadou cateva oje in culori minunate, am de gand sa le incerc sa va spun cat dureaza, cat de repede se usuca, cate straturi poti aplica pentru a mentine acel luciu de oglinda. Colectia de primavara de la Jessica se numeste Botanicals si are cateva nuante noi si foarte chic de genul Pupici de fluture, Romantism trandafiriu sau Pasarea Paradisului.

Un comentariu:

Unknown spunea...

Jessica este romanca la origine, de vorbeste romana?

Nu stiu daca am inteles bine, dar ce e cu oja de sub unghii? Presupun ca se refera la dedesubtul unghiei crescute, adica nu vad alta modalitate. Daca sunt foarte lungi unghiile, cred ca se aplica usor aceasta tehnica, insa la unghii scurte e aproape imposibil, zic.