sâmbătă, iunie 13

bioderma spf20


Ma bucur mult ca Bioderma este o lotiune usoara, hidratanta si nu lasa filtru gras pe piele, pentru ca o folosesc zilnic. Nu, nu stau la plaja. insa atunci cand am de mers pe jos sau cand conduc, soarele se face simtit la fel de mult ca si cum as sta pe sezlong. Cand conduc, de exemplu, pe partea stanga, simt de foarte multe ori ca "ma prinde" soarele. In primele zile nu am fost foarte atenta, asa ca m-am inrosit si pe obraz, si pe umeri si pe brat. La un moment dat chiar simteam ca ma pisca pielea si ma strange destul de tare. Si cum petrec destul de multa vreme in masina in ultima vreme, din cauza traficului, am decis sa nu mai plec din casa fara sa pulverizez bioderma 20. Am citit si un studiu foarte interesant legat de acest subiect. Un studiu efectuat pe o perioada lunga, de 10 ani. O femeie a stat zilnic, fie vara, fie iarna, o ora, nu mai mult, cu partea dreapta expusa in fata unei ferestre deschise, fara sa foloseasca nicio crema de protectie. Unele zile erau insorite, altele mai putin , dar acest lucru conteaza foarte putin, pentru ca perioada expunerii era foarte lunga, 10 ani. Rezultatul? Partea stanga era intinsa, frumoasa, alba, cea dreapta era ridata, imbartanita, fara elasticitate, ca si cum ar fi fost al unei alte femei, mult muult mai batrane, desigur. Studiul este real.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Draga mea, in cazul in care n-ai facut-o deja, eu iti recomand si gama Soltand e la Boots (stiu ca si tie iti plac unele produse de la ei). am incercat spray-ul cu SPF 25 si desi am stat toata ziua la plaja nu m-am ars deloc. se absoarbe repede in piele, are efect non-gras, e water resistant.

adela sirghie spunea...

eu nu am folosit gama solara de la boots pana acum. de fapt, daca stau sa ma gandesc bine, cred ca o sa pot sa o incerc de-abia anul viitor, ca acum am vreo 3 de la bioderma si una de la shiseido. chiar daca nu stau la plaja, eu nu ies din casa fara sa ma dau cu indice de protectie, deci cred ca le voi termina vara aceasta.