vineri, iunie 19

bvlgari jasmin noir eau de toilette


M-am indragostit de Jasmin Noir anul trecut. Tocmai aparuse apa de parfum: profunda, misterioasa, invaluitoare, cu preferata mea, Kate Moss, pozand seducator. Ma uitam saptamana trecuta pe masuta mea de toaleta: sticla eleganta, neagra, capacul auriu. Dar cum afara era asa de cald, am ales un alt parfum, mai usor de purtat. Insa, de curand, colectia mea de parfumuri s-a imbogatit cu un new entry, tocmai lansat, apa de toaleta de la Jasmin Noir, pentru perioadele in care doresti arome transparente, radiante, proaspete si delicate. Carlos Beniamin si Sophie Labbe au mentinut codul pretios al apei de parfum , dar au adaugat in schema cateva lucruri noi. Apa de toaleta se deschide cu o impletire de note vibrante de seva si floare de lotus,iar inima parfumului este inaltata de senzualitatea notelor iasomiei sambac. Sa va spun insa pe scurt particularitatea pentru care iasomia este atat de apreciata. La rasaritul soarelui, bobocelul alb si pur are o aroma fresh si delicata; spre mijlocul zilei, elibereaza o aroma puternica, citrica, ce aduce a floare de portocal, iar seara revarsa note voluptoase, calde, coapte de razele soarelui si seducatoare. Jasmine Noir EDT contine notele bobocului din zori cu arome moscate, pentru a ispiti pe oricine. Si cand spun pe orcine, va rog sa ma credeti ca asa este. Sotul prietenei mele Anda, i-a furat acesteia apa de toaleta de la Jasmin Noir, pe care si-o cumparase pentru ea, o foloseste si nu vrea in ruptul capului sa i-o dea inapoi. Eu nu am mai auzit asa ceva. Voi ati mai auzit?? Pretul este de 250 ron pentru 50 ml.

6 comentarii:

Zuzele spunea...

ce tare! mare om, mare caracter sotul prietenei tale anda :))) auzi la el! inseamna ca da foarte bine pe pielea lui parfumul asta :) imi plac oamenii deschisi la minte gata sa incerce si altceva si ies din sabloane! bravo lui! chiar m-ai facut curioasa sa-l incerc! apropo..am primit recent un parfum tare dragut, lansat de Avon pentru Reese Witherspoon. "In bloom" se cheama si premomina aroma de gardenie...este foarte dragut! si sticluta este foarte foarte draguta si pretioasa :) costa 59 $, insa abia in noiembrie am inteles ca se lanseaza pe piata! ah! si sa nu spun ce happy am fost cand l-am primit pentru ca mi se intampla foarte rar! :)

adela sirghie spunea...

anda zice ca parfumul ii vine foarte bine sotului...eu o cred pe cuvant
jasmin noir de la bvlgari trebuie testat neaparat, e deosebit. sa imi spui cum ti s-a parut.

adela sirghie spunea...

stiu multe femei care mai fura din parfumurile barbatilor, dar invers, e prima oara cand am auzit ca s-a intamplat.

irina gros spunea...

intamplarea face sa scriu la exact 2 ani de la postare :) de curand am luat noul parfum si anume Mon Jasmin Noir;e....divin! ca sa nu mai spun de ambalaj!in varianta 30 ml are o fundita neagra,sticla este sub forma de lacrima (cam asa o vad eu) si este insotita de un saculet negru din satin in care sa pui sticluta! ca sa nu mai spun ca deviza care insoteste numele cred ca sintetiteaza tot ce poate exprima cineva:"the essence of a jeweller";fin,cu clasa,personalitate care te atrage si te face dependent

adela sirghie spunea...

@Irina: pesemne ca te-au inspirat Sanzienele:)

irina gros spunea...

se pare ca da! :) ce interesant mi s-a parut ca am nimerit la fix 2 ani!