vineri, iunie 19

gama bio l'occitane certificata Ecocert


Prima gama certificata Ecocert si Cosmebio de la L'Occitane are la baza un complex activ integral organic, din frunze, apa si ulei de maslin. Gama recent lansata in Romania contine 5 produse, lapte demachiant, spuma demachianta cu efect de luminozitate, lotiune tonica, fluid hidratant si o masca cu efect de luminozitate. Eu am incercat lotiunea tonica, sub forma de spray, pe care am pulverizat-o pe toata fata dupa ce m-am demachiat. Se poate aplica si pe o discheta demachianta, dar mie imi place mult senzatia de racoare si relaxare pe care o ai cand pulverizezi de la o distanta de 20-30 cm. Miroase a menta, are efect tonifiant, purifiant si revigorant, ceea ce e ideal pentru tenul meu gras, dar si extracte organice de apa si ulei de maslin cu efect hidratant si de luminozitate. Nu mi-a lasat deloc filtru lipicios pe fata, dar nici nu am aplicat o cantitate mare de produs, pentru ca nu era nevoie, formula fiind indeajuns de concentrata.

2 comentarii:

Zuzele spunea...

gama asta s-a lansat joi la club. dipl? arata foarte bine si din ce spui tu, cred ca sunt si foarte bune. Am avut si eu un demachiant de la ei, dar nu l-am ales corespunzator tenului meu...cred... pentru ca era foarte gras si nu mi-a prins tocmai bine! era cu imortele daca imi amintesc, albastru ambalajul.. spui ca astea nu ti-au lasat filtru lipicios, mie imi lasa :( si pentru ca era ffff grasa crema, mi-au aparut si cosuri..dar asta nu inseamna nu mai am incredere in l'occitane... mai ales ca imi place foarte mult cum arata magazinul lor si ambalajele produselor

adela sirghie spunea...

Da, este gama lansata joi. Demachiantul cu imortele era din gama pentru ten matur, ridat. Cred ca din cauza aceasta nu ti s-a potrivit. Si mie imi place magazinul L'Occitane, chiar ma gandeam sa il includ la un moment dat la beauty boutique.