joi, iunie 18

wellaton


Cand ai doar cateva fire albe, poti sa le ignori, sa te bucuri ca sunt doar cateva, sa le smulgi cu penseta, sau sa incepi sa te gandesti ca la un moment dat va trebui sa iti vopsesti parul. Daca firele de par alb se inmultesc parca, pe zi ce trece, nu iti ramane decat solutia colorarii permanente, care poate acoperi cantitati considerabile de par alb. Eu am aflat de curand cateva noutati de la Wellaton si vreau sa vi le impartasesc. Faptul ca in acest moment nu ma mai vopsesc si ca nu am fire albe, nu inseamna ca la un moment dat acestea nu vor aparea, asa ca in materie de vopsea de par voi fi mereu foarte bine informata. Cercetatorii au constatat ca firul de par natural are suprtafata acoperita de un strat protector de acid gras numit stratul F. Acesta confera parului caracter hidrofob (nu absoarbe apa), si ii asigura finetea naturala si textura neteda. Din cauza colorantilor permanenti, stratul F este distrus ireversibil, iar parul devine hidrofil(absosrbe apa). Asa ca am aflat de ce de cate ori ma vopseam blonda, parul meu era din ce in ce mai aspru si mai predispus la rupere. Insa acum a aparut Pantene Color Exclusive Serum, in fieare pachet de vopsea, ce inveleste fiecare firicel de par cu o pelicula ce simuleaza scutul natural al parului, se fixeaza pe fir si nu e indepartat dupa clatire. Serumul il gasesti in pachetele Welaton si separat, in flacoane de 30 ml. Cand te vopsesti data viitoare, alege cele mai noi inovatii in domeniu, pentru ca parul tau sa sufere cat mai putin. Pretul recomandat al unei cutii de vopsea este 16 Ron.

7 comentarii:

Unknown spunea...

Draga mea, chair mi-ar palcea sa-mi recomanzi o vopsea de par care sa dureze si dupa primele 3-4 spalari, sa-si pastreze stralucirea si in cazul in care este aplicata mai des de 6 saptamani sa nu imi deterioreze firul de par.

adela sirghie spunea...

mie wellaton mi s-a parut ok, iar serumul acesta nou poate fi incercat, pentru ca il gasesti si separat de vopsea, in flacoane de 30 ml.

Arcadia spunea...

Eu recomand vopsirea cu henna.Dupa 20 de ani de vopsit mie asta mi se pare acum cea mai buna varianta.Parul e lucios, sanatos si nu-mi mai cade

adela sirghie spunea...

arcadia, bine ai venit pe beautynews!
eu nu am folosit niciodata henna, dar pare o varianta f interesanta.
acopera firele albe?
te invit cu mare drag si la testimonials!

Ariana spunea...

In schimb eu am alta versiune pt par:D prefer sa nu ma vopsesc cu vopsea din comert pt ca am avut experiente neplacute;)) dupa 2 spalari era gata culoarea.Asa ca acu ma fac cu vopsea profesionala fara sa mi'l deteriorez care nu se gaseste in comert ci doar in saloane :) va pup

ozi spunea...

unde pot gasi serumul pantene color excusive? vreau sa cumpar

adela sirghie spunea...

Hello Ozi, bine ai venit pe beautynews! gasesti Pantene in supermarket (Carrefour, Real)
xoxo