miercuri, martie 17

cum se aplica un primer


Pana acum doi-trei ani nu ma dadeam in vant dupa primere. Avand tenul gras, ma feream sa folosesc mai mult decat crema+fdt+un strat subtire, aproape invizibil de pudra. Dar am cumparat Touche Mate oil free de la Yves Saint Laurent pentru ca aveam fondul de ten din aceeasi gama si l-am incercat la o lansare- prima oara din curiozitate, sa vad daca matifiaza suficient. Mi-a placut si l-am cumparat: este fin, oil-free si non-comedogenic. Il aplic numai in zona T, pentru ca eu cred ca numai acolo am nevoie. Restul fetei nu trebuie stresat cu formule absorbante, ci exfoliat si hidratat consecvent. De altfel, in multe cazuri, avem nevoie de primer doar pe zonele dificile, cum este celebrul T sau ochii, mai ales daca te fardezi pentru un eveniment special si ai nevoie de ceva puternic sa impiedice scurgerea sau disparitia make-up-ului. Uneori il folosesc numai pentru nas, pentru ca a-l impiedica sa arate ca un bec aprins:) Eu nu folosesc Matt Touch zilnic, iar pentru ochi am un produs diferit, Shaddow Insurance de la Too Faced.
Asadar, daca primer-ul vostru vi se pare prea matifiant sau prea gras sau prea stralucitor, aplicat-l doar pe portiuni. Nu este absolut necesar sa il aplici pe fata intreaga.

8 comentarii:

Deea D. spunea...

Foarte misto postul. Folosim acelasi primer pentru ochi :-).

Anonim spunea...

eu l-am primit pe acesta si pana acum nu stiam daca sa-l folosesc sau nu,dar mai convins.zilele viitoare trebuie sa fac o serie de cadouri,imi poti recomanda niste firme nu scumpe,dar cu produsele cosmetice ok?si daca imi permiti,mi-ar placea sa faci niste posturi de genul ingrijirea la varsta de 18-25-30-40 de ani.

Anonim spunea...

Buna! am si eu o intrebare: cat a costat TFSI? l'ai cumparat din romania sau cand ai fost in vreo vacanta? intentionez si eu sa merg la sephora sa il cumpar si as vrea sa stiu cam la ce sa ma astept:))
pupici, eliza. :*

Anonim spunea...

neata Adela, ai putea sa ne spui ce este Shadow Insurance? un primer pt ochi? scuza-mi ignoranta, eu auzisem doar de primer pt fata si as vrea sa stiu ceva si despre acest produs pt ochi. pupici Rox

adela sirghie spunea...

@Anonim: eu am facut cateva cadouri de la Yves Rocher si lumea a fost incantata. Are produse bune si are si brand:)
@Eliza:TFSI costa in jur de 50-55 ron, e luat de la Sephora Magheru. Primer-ul de la Yves Saint Laurent, cel pe care l-am descris, a fost cumparat din Spania.
@Rox: E un primer pentru ochi, care face ca machiajul sa stea mai bine fixat si sa dureze mai mult. Il folosesc in special cand optez pentru un machiaj mai elaborat al ochilor.

adela sirghie spunea...

@Deea D: este primul meu primer pentru ochi! Ma tine de o vesnicie, pentru ca aplic putin.

Deea D. spunea...

Eu l-am cumparat de Craciun si am remarcat ca daca nu il folosesc o perioada, cand il aplic pe deget, iese pasta impreuna cu un lichid uleios, ceea ce nu e tocmai normal. Tu ai patit asa ceva cu el ?

adela sirghie spunea...

@Deea D; eu nu l-am lasat in standby chiar asa de mult. Il folosesc cel putin o data pe saptamana. Agita-l ca pe o oja inainte de a-l folosi daca a stat mai multicel incremenit in acelasi loc.