luni, martie 8

I did it again... by Carla Bruni


Pozele cu Carla Bruni la o intalnire oficiala, cu rochia Roland Mouret purtata fara sutien (off, rusiniiiicaaa!!!) au inconjurat rapid planeta lasand in urma un praf dantelat cu iz de scandal de budoar prezidential. Comentarii, emisiuni, dezbateri, forum-uri infocate de ambele parti-pro si contra, iata in ce se masoara azi popularitatea primei doamne a Frantei.
Pe mine intamplarea m-a amuzat, confirma disponibilitatea Carlei de a face lucruri socante, sanii ei sunt frumusei si mititei, nu mi se pare deloc deranjant.
Ea pare sa se simta in largul ei, nu are absolut nicio problema, se simte bine cu corpul si in corpul ei, insa planeta este acum impartita in doua: a facut sau nu a facut bine?
Pana acum Carla nu a dat niciun raspuns.
P.S. Nu vi se pare ca Melania Medeleanu seamana cu Carla Bruni?

4 comentarii:

Zuzele spunea...

Arata bine aceasta doamna, numai ca tinuta pe care a adoptat-o intr-o intalnire oficiala denota lipsa de respect pentru persoanele de acolo. La urma urmei, nu era nici la bar, nici in club si nici la plaja. Era o intalnire la care participa un sef de stat. Primele doamne au un cod de conduita foarte bine pus la punct in care sunt stipulate reguli clare privind coafura, machiajul, vestimentatia. Nu numai ca nu au voie sa poarte toc mai inalt de 5 cm, dar sub nici o forma bluza cu sanii la vedere. Am mai scris si la mine pe site despre treaba asta si concluzia este: lupul isi schimba parul, dar naravul ba!

Este mult mai frumoasa Melania!

Alexa spunea...

Hmm mie nu mi se pare nimic ostentativ in aceasta poza. Carla Bruni are sani mici spre foarte mici, frumosi, nu are nevoie sa poarte sutien si nici nu mi se pare indecenta, repet. Daca ar fi avut dotari gen Udrea, probabil ar fi oprit privirile oficialitatilor si concentrarea, in loc, dar pe mine, cel putin, asa nu ma agreseaza vizual cu nimic.
Eu as deduce doar ca e o femeie mandra de corpul ei, care stie ca nu are nevoie de ajustari sau artificii, de orice tip ar fi ele.

Alexa spunea...

Ma uitam acum pe net de curiozitate si chiar am gasit cateva poze in care seamana foarte bine Melania Medeleanu cu ea.
Ce coincidenta, cu ocazia asta am aflat ca sunt nascuta in aceeasi zi si luna cu Melania, iar ultimele cifre ale anului 78 sunt inversul anului meu. Daca tot comentasem de Gwyneth. :)

Anonim spunea...

Este frumoasa, ii sta bine, dar odata ce nu respecta o conduita stricta, atat de necesara in astfel de situatii, consider ca e mai mult decat o femeie mandra de corpul ei. Pare o femeie care vrea neaparat sa demonstreze ceva, chit ca incalca niste norme stricte...