joi, martie 11

thinking pink again!




Desi imi este greu sa recunosc, rozul neon a inceput sa imi placa din nou. Intai mi-a placut o oja, apoi un tricou, a urmat un accesoriu tip port chei sub forma de gentuta, cumparat de la Accesorize pe care il port la gat ca pe un pandantiv, un ruj de la Dior, ultra-shine 672 shiniest pomegranate, apoi am vazut cerceii din colectia de primavara-vara 2010 de la Isabel Marant (ii aveti in imagine) si imi dau seama ca gata, embargoul personal aruncat discriminatoriu asupra acestei culori a fost ridicat.
Anul trecut eram atat de plictisita de aceasta culoare, incat chiar credeam ca nu o voi mai purta multa vreme. Multa vreme a insemnat un an. Poate chiar mai putin. Ma consolez cu ideea ca rozul intinereste si ca oricum, pentru mine, o singura tusa de culoare la o tinuta neutra ajunge. Ok, maxim doua.

Un comentariu:

Monica - Pisica albastra spunea...

eeh, au si turcuaz, nu e doar rozul.
rozul strident, tip fuchsia cica merge perfect cu turcuaz. sau turcuazul merge cu fuchsia in cazul meu :))) eu prefer sa domine turcuazul.
oricum, niiiice!
mie cerceii cu pene mi-au placut mereu. but then again, as I mentioned it...I'm a hippie girl :)))