marți, aprilie 20

Naomi Watts




Pe Naomi Watts am desoperit-o tarziu, dupa ce am vazut Valul Pictat. Mi-a placut mult personajul pe care il interpreta, aerul de autenticitate si frumusetea ei melancolica. Apoi, cand am aflat ca e Naomi Watts, mi-am adus aminte ca ii stiam numele, poate chiar cateva roluri, insa pentru mine, sursa de inspiratie a devenit numai dupa The Peinted Veil. Desi in filmul in care am remarcat-o este bruneta, Naomi este blonda. Genul de blonda aurie, delicata si romantica. Exact genul meu de blonda:)

DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE

2 comentarii:

Anca* spunea...

Daca iti place naomi watts, iti recomand sa vizionezi filmul care a propulasat-o si a facut-o respectata la hollYwood. ''Mulholland Drive'', in regia lui Dvid Lynch e superb, a luat premiul pt cel mai bun film la cannes in 2001.

adela sirghie spunea...

Am vazut, frumos...