duminică, mai 23

Iubesc rochitele crosetate


Nu este prima oara cand laud rochitele crosetate si troscoletele cu flori din colectia de primavara-vara 2010 de la Chanel, colectie pe care o declar(again!) cea mai reusita a sezonului. Rochite si bluzite crosetate am avut mereu, le gasesti de cativa ani buni in dulapul meu. Unele au chiar broderii aplicate, ceea ce ma face sa ma intorc in vremea copilariei. Am vazut aceste decupaje pe unul din site-urile mele preferate, who what wear, si mi-am adus aminte ca zilele trecute am vazut la Massimo Dutti o rochita de dantela alba foarte gingasa si foarte bine lucrata. La Zara nu am mai intrat de ceva vreme, insa cu siguranta, cunoscand conceptul lor, vei gasi si acolo ceva asemanator.
Parfum recomandat: suav, proaspat: Anais Anais de la Cacharel

DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE .

2 comentarii:

roxy spunea...

hey..vezica mi-ai pus gresit link-ul in blogroll(Roxy-guzzy) ! CINE STIE DE CAN DE ASA....te rog sa modifici:*Roxy's blog http://roxy-guzzy.info

adela sirghie spunea...

Roxy: scuze, imi pare rau, am inlocuit.
Rog toate fetele(sau baietii!) care depisteaza nereguli in partea cu link, sa ma ajute, postand un comentariu la oricare dintre postari sau sa trimita un mail pe adresa de yahoo, pentru a remedia situatia urgent!