sâmbătă, mai 29

rochia alba de dantela(sau nu)




Nu trebuie sa fie de dantela, ca in filme romantice, insa daca nu o ai, la un moment dat, in vara aceasta, care se anunta caniculara, vei simti ca rochia alba iti lipseste si ca pur si simplu nu mai ai nimic de imbracat. Pentru un aer vintage, poart-o cu saboti si cu un parfum racoros si exclusivist, Eau de Pamplemousse Rose de la Hermes. Am vrut de vreo doua luni sa postez despre rochia alba, insa azi m-am inspirat de pe Refinery 29 si iata favoritele mele. Ma regasesc in prima ipostaza(de la stanga la dreapta)
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE


4 comentarii:

Butterfly spunea...

Off, cat am tanjit dupa o rochie alba de vara anul trecut..., dar in final am gasit-o in Bulgaria, si e superba, abia astept sa o port si anul acesta, poate imi mai gasesc una si anul acesta, am vazut ceva interesant la Zara, dar era foarte lunga si nu stiu daca ma prinde, se pare ca anul acesta au revenit iar fustele si rochiile pana in pamant, s-ar putea sa ma sara acest trend, dar nu zic "Pas" pana nu probez cateva, cine stie...:)

adela sirghie spunea...

@Butterfly: si eu am vazut ziele trecute o rochie alba, lunga pana la pamant, la care mi-a ramas gandul. La Stefanel am vazut-o, dar nu am avut starea necesara sa o probez.. Ma gandeam sa merg maine sa o incerc sa vad cum imi vine. Ar fi prima mea rochie lunga.

Ana-Maria spunea...

La Zara eu am vazut si rochite albe scurte. :D

adela sirghie spunea...

@Ana -Maria: rochitele albe scutrte (de fapt pana la genunchi) nu ii lipsesc din dulap, insa lunga-nu am niciuna.