duminică, iulie 25

azi imi place...

Azi imi place o geanta de panza, intr-o culoare electrica, semnata Anya Hindmarch&Ben Eine, care costa 145 de lire sterline(multicel, da, pentru o panza colorata!)
Dar inscriptiile sunt foarte haioase, de fapt asta m-a si atras: pe o parte AVAILABLE, pe cealalta parte UNAVAILABLE.
Am preluat poza de pe glamour.com, pe care il rasfoiesc virtual din cand in cand, mai ales de cand are un nou layout, mult mai simplu si mult mai relaxat decat inainte.
Nice!
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

3 comentarii:

Zuzele spunea...

da, cred ca este destul de rezistenta sa tina un pepene :)) 150 lire??? o panza? come on..

Anonim spunea...

aaw, ce imi plac gentutele astea gen traistuta cu mesaje sau desene haioase ;;)
iti urmaresc blogul de ceva timp, dar rar am mai dat si cate un comment:). vad ca ai schimbat floricele cu buburuze :))
Eliza.

adela sirghie spunea...

mi-a placut ideea, e funny, am mai avut cateva poztari cu astfel de traistute:)
@Eliza: te mai astept la comentarii, ori de cate ori ai timp, sa stii:)