marți, septembrie 14

Hierbas de Ibiza



Am cumparat Hierbas de Ibiza la cateva zile dupa Hierbas de Mallorca, pentru ca pur si simplu tanjeam dupa ea si altminteri mi-as fi stricat toata vacanta (bine ca nu a aparut si Hierbas de Menorca!). Este o apa de colonie unisex, creata pe baza de esente naturale de lamaie verde, salvie, portocala, rozmarin, iasomie, floare de lamaita, o tusa fiiina, aproape imperceptibila de vanilie si levantica (printre altele). Este o apa de colonie puternica inca de la inceput, orgolioasa si avantata, spre deosebire de Hierbas de Mallorca, ce are note de top mai lente, mai melancolice si mai romantice, lazy crazy summer time. De altfel, cu aceste parfumuri am caracterizat si vibratiile diferite ale celor doua insule baleare. Daca Ibiza este fructata, densa si luminoasa, Mallorca este o colonie bazata mai mult pe amestecul de ierburi tamaduitoare, mai ascunsa, care se dezvaluie ceva mai tardiv, treptat si cu multa precautie, dar si cu mai multa senzualitate.
Hierbas de Ibiza este colonia preferata a lui Penelope Cruz, care foloseste parfumul solid, vintage, sublim incapusulat intr-o cutiuta argintata (pretul acestuia este de 200 euro, dar nu l-am vazut la standul de la El Corte Ingles). Iar Hierbas de Mallorca este ... ei bine, colonia mea preferata, de aceea apare asa des in context:)
Apa mea de colonie ibicena de 100ml a costat 30,10 euro. Gama mai contine, in afara de parfumul solid si EDC, saruri de baie, gel de dus, sapun, balsam corporal.
Povestea coloniei Hierbas de Ibiza incepe in anul 1965, cand doi bijutieri spanioli, Antonio si Pele Torres au creat Torres apa de colonie si aftershave, ca produse personalizate cadou pe care sa le ofere clientilor magazinului lor de bijuterii. Peste doua decenii, in 1985, bazandu-se pe reteta originala, nepotii lor au creat Hierbas de Ibiza si apoi, Hierbas de Mallorca, parfumuri care mi-au placut nemaipomenit de mult, pe care le-am cumparat, m-am bucurat de mireasma lor speciala, putin aspra, iberica, le-am descris cu mare dragoste si patima, pe blogul personal, istoria lor originala, exact asa cum am perceput-o eu, eeeh, ca de n-ar fi, nici ca s-ar povesti ... si-acum am incalecat pe-o sa si v-am spus povestea-asa:)

DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

4 comentarii:

Ema, Brasov spunea...

Adela, ne ametesti cu toate noutatile :)
Acum doua postari ai scris despre Origins: Spot Remover acum despre Hierbas de Ibiza. Ai mila de noi! :)
Ce surprize ne mai pregatesti?

Anca spunea...

Si la noi la Beautik, acelasi parfum costa 417 ron. Normal, ca atunci cand putem sa mergem in strainatate, ne facem provizii serioase.

adela sirghie spunea...

@Ema: iertati-ma, fetelor, incerc si eu sa fac blogul mai interesant, sa nu povestim toate despre aceleasi produse, aceleasi firme, aceleasi vizite la dm sau sephora:)

adela sirghie spunea...

@Anca: mie mi se pare o mare nerusinare un asemenea adaos.