marți, octombrie 12

Muza mea de azi, Doamna Cucurbitaceelor

Street style -rubrica de pe Glamour merita vizitata, pentru ca iti va fi si tie, cum iti este si mie, o sursa de inspiratie daca te paraseste muza in aceasta toamna.
De fiecare data cand raman in pana de idei, ma uit pe pozele lor.
Uneori imi place tot, alteori, aproape tot.


DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

Un comentariu:

Zuzele spunea...

Superbe toate tinutele de acolo! Asta imi mai trebuia, dupa ce ca sunt cu ochii cat cepele pe strada! Imi place la nebunie cum se imbraca lumea pe la Londra!!!!!! Sunt atat de naturale si cochete in acelasi timp si poarta combinatii la care eu nu m-as fi gandit niciodata sau poate as fi crezut ca sunt oribile! Poarta foarte mult colanti, ca atare sau cu fuste sau cu pantaloni scurti, lungi sau pana la genunchi, cu balerini, sandale, cizme... Imi place mult, dar nu stiu cum ar fi privite combinatiile lor de haine in Bucuresti! Mi-ar placea la nebunie sa ajungem si noi la nivelul la care nu ne mai intereseaza ce spun lumea si sa ne imbracam fix asa cum ne place! Si sa terminam odata cu intorsul capului, cel putin ala dezaprobator si uimit spre ingretzosat atunci cand vedem o persoana imbracata altfel decat majoritatea!
Aici am vazut femei cu pantaloni scurti de blugi pe jumatate de fund, dres, cizme lungi, foarte sexy fara a fi vulgar si nici un barbat n-am vazut sa intoarca libidinos privirea. La noi nici nu ajungea la coltul blocului ca primea fluieraturi si propuneri XXX! Halal neam needucat si inapoiat mai suntem...:(