duminică, decembrie 12

Winter delights:a cup of rose tea

De multa vreme imi doream ceai din muguri de trandafiri, asa ca atunci cand am primit cutiuta fermecata m-am bucurat foarte tare. Imi place mirosul, este foarte fin si elegant, dar nu ma dau in vant dupa gustul ceaiului. Se pun cativa mugruri de trandafir, se lasa la infuzat, apoi se bea. Mie imi place sa beau ceai neindulcit, nu este rau la gust, dar nici nu mi se face des dor de ele. Insa mirosul lui parfumat il face ideal de servit dupa -masa, pentru ca iti descreteste fruntea. De cateva ori am facut si "apa de roze" si m-am spalat cu ceaiul acesta pe fata, in loc de lotiune tonica.
Un alt punct forte: este un ceai alb-auriu, care nu pateaza dintii (prea tare)
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

11 comentarii:

Adelina Eneșca spunea...

Si mie imi plac ceaiurile foarte mult si le savurez la fel ca tine, neindulcite. Nu am incercat niciodata ceai de roze, dar cred ca mi-ar placea.

Fluturas euforic spunea...

Ador iarna sa beau o ceasca de ceai fierbinte, dar datorita faptului ca pateaza dintii, ma feresc sa consum ceai si cafea. O dantura frumoasa cere sacrificii.

Anonim spunea...

Ce poza frumoasa:)
Laura

Anonim spunea...

Adla poti sa-mi spui si mie te rog cum ai facut sa-ti apara bara aceea(traducere etc) pe pagina?

mihaela c spunea...

si unde se gaseste ceaiul asta de trandafiri?vreau si eu sa imi cumpar dar pana acum am vazut doar in amestec cu multe alte plante,niciodata doar bobocii de trandafir.

adela sirghie spunea...

L-a cumparat o prietena de la un targ, unde era si un stand cu ceaiuri. Acum cateva luni insa.
Poti cauta insa pe google, sigur sunt multi care aduc.

adela sirghie spunea...

@Anonim: te referi la bara de jos?
Ai in dreapta un buton, da click si urmeaza indicatiile, este foarte usor.
Succes!

Magda spunea...

aaa.stii ca ti-am zis si eu de ceaiul asta?dar eu inca nu l-am cumparat

adela sirghie spunea...

Sigur, imi aduc aminte. Ma gandeam sa pun mugurii intr-un borcanel de sticla, sunt tare frumusei.

coco spunea...

...am primit si eu unu astaziiiii, e supeeerrr..christmas tea royal se numeste...pofta bunaaaa!!!!!!

Ana-Maria spunea...

Ador sa beau ceai! Mai ales acum, iarna! Mie imi place ffff mult ceaiul de mere. Ai incercat? :)