miercuri, mai 25

Caz concret: ambalajul conteaza (Sephora Gentle Exfoliator Cleansing Cream)

In aceasta seara am fost tare fericita: am aruncat in sfarsit ambalajul tip borcan de la Sephora exfoliator cleansing cream. Am mai scris despre el si AICI. In ultimele zile chiar am folosit mai mult demachiant decat de obicei, pentru ca simteam nevoia sa il arunc la cosul de gunoi cat mai repede. Demachiantul mi-a placut foarte tare, e catifelat si iti creeaza o stare de well-being, l-as recumpara fara sa stau pe ganduri daca ar  veni intr-un amabalaj corespunzator (pompita). Insa eu combin texturi si proceduri in functie de starea tenului meu, asadar acest demachiant a avut o viata destul de lunga, mult prea lunga, chiar peste  jumatate de an. Total neigienic, am mai punctat acest lucru.
Chiar m-am simtit fericita cand l-am aruncat la gunoi. Gol, desigur. Insa cu promisiunea ca nu voi mai cumpara niciodata asemenea ambalaj.

Un comentariu:

Just_Me spunea...

Adela, ti-am oferit Inspiration Blog Award la mine pe blog. Te pup:*