luni, mai 9

Nu intra in panica daca...

Unele fete mi-au spus ca lotiunea micelara este suficienta pentru demachiere. Dar mult mai multe sunt cele care au ajuns la concluzia ca procesul e lung si chinuitor seara inainte de culcare si ca dupa doua sau trei incercari au renuntat, pe motiv ca nu li se pare potrivit. Eu fac parte din ultima categorie. Am folosit lotiune micelara pe post de tonic si cred ca este cea mai buna varianta. Pe post de demachiant am incercat-o o singura data, a fost esec total. Nici pentru ochi nu mi s-a parut potrivita, decat ca mana a doua-eventual. Asadar, daca ti se pare greu sa te demachiezi cu lotiunea micelara, nu e nicio tragedie, in acest club suntem foarte multe. Micelara poate sa faca si acest lucru, ai nevoie de cateva dischete, patru sau cinci, dar ai nevoie de mult stimp si de multa ambitie. Insa cred ca ii maximizezi potentialul daca, in ciuda reclamei(care parca striga prea tare demachiere totalaa) o folosesti cu ambitii mai mici, pe post de tonic.
Acesta a fost verdictul meu final, in urma unor intrebari si comentarii.

12 comentarii:

world of leea spunea...

eu sunt fan miceliara si dupa cateva tentative nereusite, pe care le-am avut la inceput, mi-a devenit indispensabila si nu mai vad demachiatul ca inainte! cred ca este o chestiune de atitudine, de mentalitate, de obisnuinta, de prejudecata!

mada spunea...

eu sunt de aceeasi parere cu tine Adela... am avut lotiune micelara de la mai multe firme si intradevar mi se pare ca e f buna ca finish ....altfel ar trebui sa frec pielea si in zona ochilor e chiar neplacut ...

adela sirghie spunea...

@Leea: sigur, trebuie sa alegi varianta care te avantajeaza, insa eu am scris aceasta postare pentru ca am primit multe comentarii in care fetele se intrebau daca e ceva in neregula cu ele sau cu lotiunea micelara.

ABeautyTale spunea...

eu nu mai pot trai fara bioderma sensibio. pentru ochi nu cred c-am folosit ceva mai bun. sunt intr-adevar si lotiuni micelare care m-au dezamagit cumplit. gen ivatherm care mai mult rau mi-a facut, decat bine. am auzit, insa, fete carora le-a facut bine. deci...ce mie-mi face bine, la altul poate face rau sau invers :) pups

Adelina Eneșca spunea...

Eu folosesc lotiune micelara si ca toner dar ma multumeste si ca demachiant! O am pe cea de la Ivatherm si am mai incercat unu in varianta mini de la SVR

Sense spunea...

Eu am folosit lotiuni micelare de la Bioderma, Vichy si La Roche Posay - toate mi-au demachiat perfect tenul, inclusiv ochii, fara niciun efort. Folosesc 4 dischete: cate 1 pt fiecare ochi si 2 pt ten.
Cea de la Ivatherm este singura pe care nu am putut sa o folosesc ca demachiant, era oribila.

adela sirghie spunea...

Eu numai pe cea de la Ivatherm am folosit-o. ca demachiant, nu mi s-a potrivit deloc, insa ca tonic mi-a placut. Ah si dimineata era potrivita, indeparta delicat sebumul strans peste noapte.

Alexandra spunea...

eu am incercat apa micelara de la yves rocher si imi place foarte mult....doar ca trebuie sa fiu extrem de atenta sa nu-mi intre in ochi pt ca ustura ingrozitor.....nici macar nu ma tine pielea dupa ce o folosesc, iar eu am tenul uscat
lotiuni micelare n-am incercat pana acuma

Irina spunea...

Si pentru mine este perfecta lotiunea micelara... nu am gasit nimic mai bun si mai eficient decat lotiunea micelara LRP.

G. spunea...

Eu folosesc lotiunea micelara de la La Roche Posay si tenul meu este multumit de ea.La sugestia farmacistei folosesc lotiunea seara iar dimineata folosesc un gel spumant tot de la ei.Nu am inceract lotiune micelara de la alte firme

Jules spunea...

Cred ca depinde mult de tipul de piele al fiecaruia, de machiajul zilnic, eu de exemplu ma impac cu lotiunile micelare cel mai bine, avand un ten mixt, cu tendinte accentuate de ingrasare uneori. Folosesc si demachiant, toner, depinde de perioada si depinde si de problemele tenului meu, si...de ce m-a tentat in ultima perioada, ca nah..sunt femeie, am dreptul sa ma intind si spre produse noi :P

Pasagera spunea...

Buna Adela,
Indiferent de ce spun etichetele acestor solutii micelare ele sunt din punct de vedere chimic micele in baza apoasa. Micelele sunt un agregat de molecule surfactante. Surfactantii sunt agenti de curatare a pielii.
Scopul acestor solutii micelare concepute special pentru fata este de a curata bland pielea, insa puterea lor de curatare este mica si sunt mai potrivite pentru indepartarea ultimelor urme de machiaj decat pentru indepartarea machiajului propriu-zis.
Orice alte ingrediente benefice ar contine aceste solutii micelare sunt degeaba deoarece aceste sunt instabile in prezenta luminii, iar produsele sunt ambalate in plastic transparent.
De tonifiat nu au cum sa tonifieze, ele contin apa si surfactanti, restul ingredientelor sunt diverse (silicon, emolienti, etc).