miercuri, mai 25

Tema pentru cititoarele blogului (lazy crazy summertime)


Intrucat se apropie vacanta de vara si stiu ca multe fete isi vor petrece concediul in afara granitelor tarii, as vrea sa va dau o tema de vacanta. O scriu inainte de inceperea sezonului, ca sa aveti timp sa va ganditi la ea. E usoara, placuta si plina de vanitati feminine: sa incercati parfumuri noi si sa incercati sa va feriti de cele"industriale": Jo Malone(mai multe informatii aici), Serge Lutens sau L'Artisan Parfumeur. Si apoi sa imi spuneti cum vi s-a schimbat perceptia despre parfumuri.


5 comentarii:

mariana spunea...

Multumim Adela pentru sugestie.
As dori sa te intreb daca vrei sa facem la tine pe blog sau la noi, un review la Tratamentul Joico primit de la tine.Iti multumesc

adela sirghie spunea...

@Mariana: sigur, ar fi tare interesant de aflat daca acest produs este intr-adevar eficient, mai ales ca eu nu l-am folosit. Pe blogul vopstru, desigur,pentru ca intra la "am incercat", nu?

mariana spunea...

@Adela,am cautat raspunsul la intrebarea mea,cu extrem de multe postari in urma,cred ca am si trecut de ea si nu am vazut-o.Eu nu am blog,Adela,deaceea as putea sa postez,pe pagina mea de facebook si la rubrica reviewri de pe comunitatea elle,este in regula ,asa? Mai am si cont pe twitter.Tu ce parere ,ai?(Este prima data cand primesc ,ceva in toata viata mea,de-aceea te rog sa imi scuzi lipsa de experienta)

adela sirghie spunea...

@Mariana: super, multumesc mult, singura rugaminte este sa introduci si un link spre blogul meu:)
xoxo!

mariana spunea...

In regula Adela,asa o sa fac!