miercuri, iulie 13

Azi imi place..

O fusta maxi, bright red, plisata, de la Topshop( click AICI pentru mai multe poze).
Este 100% poliester, lucru care nu ma incanta prea tare, dar fusta mi se pare foarte frumoasa.
Sigur, este transparenta in zona picioarelor, dar se poate opta pentru o versiune opaca(eu asa as purta-o)
Insa imi dau seama ca nu pot plati 45 lire pe o fusta pe care nu am vazut-o si nu am incercat-o. De multe ori s-a intamplat sa vad in reviste, pe net, in vitrine sau chiar pe umerase, in magazine, poze fantastice, iar cand am avut produsul in mana sa ma dezamageasca. Sau sa nu "cada" cum speram.
Dupa cum vedeti, nu stau deloc bine la capitolul vitejie in domeniul shopping-ului online.

6 comentarii:

An spunea...

E super fusta , chiar faina . Chiar daca eu una nu ma dau in vant dupa fustele lungi , prefer rochiile . De la un timp ador rosul . Polistiren , hmm? Pe caldura asta nu suna prea bine , indifirent cat de vaporoasa e , tot o sa isi gaseasca momente sa se lipeasca de picior.
Te inteleg cu shopping-ul online , si eu mi-am luat teapa de nenumarate ori , mai ales cu hainele .
Daca ai drum prin Afi , exista top shop acolo , poate o gasesti ...si vezi cum e.

Unknown spunea...

Sincer te inteleg, nici eu nu sunt adepta cumparaturilor online, mai ales dupa ultimul fiasco.
Culoarea imi place la nebunie.

Anonim spunea...

andra esti sigura ca exista topshop-ul de care vorbeste Adela in Afi? nu este oare cel cu electrocasnice?? .. nu stiu sa fie topshop-ul din Londra in Bucuresti!!http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/TopCategoriesDisplay?storeId=12556&catalogId=33057
..

adela sirghie spunea...

Da, si eu ma gandeam daca au deschis Topshop in Ro si eu nu stiu...

stilistele spunea...

Adela, prima data e mai greu cu shoppingul online; mai apoi devine adictie :))..Trebuie doar sa vorbesti cu ei la telefon sa verificati masurile (in cm:))- eu asa fac de fiecare data, ca sa fiu sigura.
e frumoasa fusta, dar daca e poliester, nu te-as sfatui sa o iei. In plus,fustele lungi o sa cam iasa din moda incepand din toamna ;)

Roxana spunea...

Eu am ramas foarte dezamagita de topshop pentru felul in care se comporta in cazul coletelor care nu ajung. Dupa ce ca nu mi-a ajuns coletul nici nu mi-au datbanii inapoi imedat, nici nu au vrut sa imi trimite inca o data articolele decat daca le mai platesc, nici sa le retrimita pe cele pierdute cand se intorc la ei. Am schimbat vreo 30 de mail-uri cu ei si am primit banii inapoi dupa vreo 3 luni. Si cei de la Asos mi-au ratacit coletul dar in momentul in care au aflat de intarzaire au trimis pe banii lor produsele pe care le mai aveu pe stoc si mi-au dat diferenta de bani inapoi imediat. Cel mai bine este sa nu optezi pentru Posta ca metoda de livrare, ci prin curier. In rest eu nu am avut prbleme, exact ce ma asteptam sa primesc, aia am primit, de fapt majoritatea lucrurilor comandate au fost mai frumoasa in realitate decat in pozele de pe site. Plus ca au politici de retur foarte bine puse la punct.