joi, iulie 21

Jurnalul meu din vara lui 2011-pregatiri de vacanta-a cincea parte

De aproape doi ani, Corina Stoian ma tot invita sa vizitez salonul Keune Studio Fashion Hair din str Natiunile Unite nr 3 (langa Gemenii Sitraco), insa pana acum doua zile nu m-am invrednicit. La lansare nu am ajuns, la invitatiile care au urmat nici atat, dar cu ocazia organizarii giveaway-ului Keune(pentru detalii click AICI), am reusit sa testez marti, 19 iulie, incepand cu orele 18 urmatoarele: o pedichiura spa, o manichiura clasica si un haircutting.
In primul rand, mi-a placut mult ca sunt locuri de parcare in jur. Si, in plus, fiind vorba de sectorul cinci, nu se ridica abuziv masinile, ceea ce din punctul meu de vedere este o mare usurare, deoarece eu chiar vreau sa ma relaxez cand ajung la un salon de beauty si sa ma bucur de tratamente, nu sa imi fac griji peste griji ca se impiedica cineva de masina mea.
Incaperea pentru mani+pedi este separata si are un singur scaun, lucru extrem de confortabil, deoarece eu sunt de parere ca la pedichiura ai nevoie de putina intimitate.
Mie pedichiura imi da cea mai mare bataie de cap, deoarece vara, cum am mai spus pe blog, sunt regina basicutelor. Doinita a facut fata cu brio: scrub, masca+un stick de inmuire a partilor ingrosate- Callus Off de la Professionails, firma cu care se lucreaza la acest salon. Eu pana acum nu am mai incercat nimic de la Profesaionails, dar avand in vedere ca produsele lor mi-au netezit pielea aspra si foarte foarte intarita de pe picioare, inclusiv pielitele inestetice si deranjante ale basicutelor, nu pot decat sa ma declar multumita. Doinita a fost foarte atenta la toate micile mele dorinte: folosirea betigasului de lemn pentru cuticule in loc de polizor si indepartarea pielitelor intarite cu un mic clestisor-doar in cazul in care a fost neaparata nevoie. A insistat cu pila unde am cerut si nu a fost vorbareata, lucru care mi-a placut foarte mult, fiindca eu  urasc acel "small talking" de la salon. Masajul talpilor, de la final, a fost cireasa de pe tort. Fiind vorba de o pedi spa, a folosit, inainte de aplicarea ojei (rosie, bineinteles!)un fel de primer degresant, care are si rolul de a prelungi viata perfecta si rezistenta lacului. Aici promit ca voi scrie detalii la intoarcerea din concediu, si eu sunt foarte curioasa in privinta durabilitatii ojelor pe care le-am descoperit abia acum. Manichiura a fost clasica, iar lacul-tot rosu, si intr-o ora au fost gata ambele. La final a aplicat un top pentru uscare rapida si cateva picaturi se serum pentru cuticule Nimic de reprosat pana acum.
Echipata cu niste slapi de unica folosinta, am trecut in salonul principal. Luminos si foarte modern. De parul meu s-a ocupat Teddy, care este din Cluj si care aflase ca am un blog de beauty si s-a aratat extrem de curioasa cu privire la comunitatea online de beauty:)
M-a spalat cu un sampon pentru par vopsit cu aroma de migdale si a folosit un conditioner din aceeasi gama,-de la Keune, bineinteles. Mi-a cerut multe explicatii, ca sa imi cunoasca parul si obiceiurile: cu ce sampon ma spal, cat de des, la cate luni merg la un haircut, daca folosesc placa, spuma, gel, fixativ scl. Cred ca a fost multumita de toate raspunsurile, deoarece nu mi-a spus nici macar o singura data ca ar trebui sa procedez altfel decat in mod obisnuit. A taiat apoi doi centimetri din lungime, pe drept, cum i-am cerut si m-a coafat lejer. S-a aratat mirata de "cumintenia" mea si i-am spus ca acum aceasta mi se pare cea mai mare extravaganta: sa fiu naturala. Asta a fost tot, iar la final a aplicat o picatura mica de serum, exact cum i-am cerut. Realmente nu mi-a iesit din cuvant, asadar daca vrei pe cineva care sa-i faca parului tau exact ce vrei, ea este persoana potrivita:)
 Eu am scris aceasta postare abia astazi deoarece intai am vrut sa imi spal parul si sa vad cum se aseaza. La genul meu de par, o tunsoare foarte buna ar trebui sa fie suficienta pentru a nu fi nevoie sa il coafezi sau sa folosesti produse de styling. Si da, parul cade frumos, taietura e clean, cute&simple, mi-au placut salonul si cele doua fete care m-au infrumusetat.

6 comentarii:

Thin Lizzy Store spunea...

Adela,ador samponul de la KEUNE,cel pentru par vopsit!Il folosesc de ceva timp si nu l-as schimba cu altul.Desi am parul natural,il ador pentru ca are puterea de a curata foarte bine scalpul,dar fara sa-l agreseze,iar aspectul sanatos si matasos este garantat.
ps:mai au o masca vital nutrition ,care face minuni!!

adela sirghie spunea...

Da, eu nu am parul vopsit, dar deseori am folosit acest gen de sampon pentru ca hidrateaza si lasa parul stralucitor. Nu mai folosesc de multa vreme sampoane pentru parul gras, mi se par mult prea agresive pentru scalp. Prefer sa ma spal mai des cu un sampon mai bland.

Anonim spunea...

Buna,


nu am mai scris de mult, dar te citesc zilnic......
am incercat pedi spa si eu...si nu mi s-a parut de top 5,in plus curatenia de acolo lasa de dorit(eu am obsesie).
poti sa nu postezi acest comment ...era doar asa ca sa iti spun parerea mea.

zi faina
anonima care citeste arhiva

adela sirghie spunea...

@Anonima care citeste arhiva: eu postez astfel de comentarii, sigur ca le postez... mie mi-a placut ce mi-a facut, pedi a rezistat in vacanta, chiar si acum arata bine...
Curatenie era, nu mi-a atras nimic deosebit atentia, tu cand ai fost?
xoxo

Anonim spunea...

Buna!!!

am fost de curand,in august.

adela sirghie spunea...

Deci acum cateva zile, dupa ce am scris eu?