vineri, august 19

Ce exercitii fac eu acasa 2:)

Exercitii pentru coapse frumoase si definite


Primul exercitiu: Stau intinsa pe partea stanga, picioarele sunt lipite; mana stanga e lipita de saltea, iar capul meu e sprijinit pe ea. Palma dreapta este si ea in fata mea, pe podea. Piciorul drept trebuie ridicat pana la nivelul coapsei, nici mai mult, nici mai putin. Piciorul trebuie pastrat drept pe toata durata exercitiului. Trunchiul nu trebuie deplasat. Efectuez trei serii a cate zece repetari.

Al doilea exercitiu: Stau la o distanta mica de un scaun cu spatar, bratele sunt drepte, sprijinite de acesta.  Cu piciorul drept usor indoit, ridic stangul in spatele meu, pana ce este paralel cu podeaua. Tin piciorul ridicat cinci secunde in cea mai inalta pozitie, apoi revin cu el pe podea. Repet aceeasi miscarae cu celalalt picior.
Evident, trei serii a cate zece repetari.
Gif-uri si inspiratie-de pe eva.ro.
Va urma



Un comentariu:

Let's make a diva spunea...

si eu fac primul exercitiu:D rezultatele chiar apar:)