joi, august 4

Today, Tomorrow, Mallorca


Parfumeriile din Spania abunda de oferte de final de vara. La parfumeriile El Corte Ingles  din Palma de Mallorca este ceva comun ca orice produs sa aiba pe raft un discount de 20%(cel putin). Daca adaugi cei 10% pe care ii primesti cadou ca turist si diferenta de 5% datorita TVA, preturile sunt sensibil mai mici.Am testat mai multe produse, dar nu am cumparat nimic. De doi ani si jumatate, de cand tin acest blog, am devenit mult mai cumpatata si imi dau seama ca totusi nu imi lipseste nimic. Nu e nicio tragedie sa cumperi numai atunci cand ai nevoie. Absolut niciuna. Sigur, poti sa te gandesti la ce achizitionezi dupa ce termini ceea ce deja ai, sa cauti din timp informatii despre acel produs, sa te informezi asupra ingredientelor si reactiile lor asupra unor fete care deja l-au incercat.
Am testat cateva parfumuri, printre care si Le Parfum Elie Saab-dezamagire despre care am scris aici, cateva creme si un spray facial de la Kenzoki si privirea mea a poposit foarte foarte dragastoasa asupra unui fond de ten Creme de la Mer.
Am profitat de reducerile la haine, urmeaza sa prezint cateva achizitii in urmatoarele OOTD:)
Cea mai frumoasa intamplare a fost ca am gasit jeans-ii honeysuckle de la Escada Sport, cei pe care ii vazusem la Barcelona in iunie, acum erau la reducere- 50% +10 din partea El Corte Ingles, adica 60%).  Imi erau putin lungi, dar in pretul redus a intrat si mica modificare solicitata, foarte profesional executata de cei de la el Corte Ingles. Da, Spania este  un loc potrivit pentru cumparaturi.
Plaja nu am facut decat la umbra, sub umbrela, ca de obicei, asa ca nu se observa ca am fost la mare. Decat poate foarte putin, daca stii cat de alba eram inainte.
Programul era cel mai usor si mai lenes cu putinta: mic dejun luat tarziu, lenevit sub umbrela de la piscina, plimbari, mici excursii pe insula.
Cea mai indelungata activitate a fost contemplarea marii, in toata splendoarea ei:)

2 comentarii:

Federova spunea...

Ne-ai amagit doar cu o poza?! Si cum adica "Cea mai indelungata activitate a fost contemplarea marii, in toata splendoarea ei"?? Sa nu spui ca ai facut scufundari ca lesin...de cand visez la asa ceva si nimic...
Sa vina postarea cu shoppingul :D

Anonim spunea...

oau de abia astept sa ajung si eu in spania...pana atunci imi fac veacul pe aoro.ro pentru ultimele parfumuri :)...