joi, septembrie 1

Crema hidratanta nuantatoare cu spf 15 de la Artistry

Probabil ca as fi uitat sa fac review acestui produs-Tinted Moisturiser cu Spf 15, daca nu as fi dat peste o descriere in care era prezentat ca fiind extraordinar- pe makeupalley cred. Si mi-am dat seama ca trebuie sa scriu un review, ca sa spun ca nu am exact aceeasi parere. Nu este un produs rau, eu il consider bunicel. Nu am fost dezamagita de el, deoarece nu am plecat la drum cu mari sperante, cum s-a intamplat in cazul pudrei cu SPF15 de la Benefit, Hello Flawless. Aceasta crema nuantatoare este un fel de all inclusive: contine un complex de ingrediente tip "bariera"care ar proteja tenul de oxidanti(lucru pe care nu am cum sa il verificam, dar suna protector), are o textura light, usor de aplicat, hidrateaza tenul, are un SpF15, se adreseaza tuturor tipurilor de ten. Ca o mascara buna la toate, care nu face nimic in mod special, dar cate putin din toate- am mai vorbit despre genul acesta de produs pe blog. Nu, nu sunt impotriva produselor Superman, insa apar niste probleme. Fetele care au tenul gras(si care teoretic intra si ele in generoasa categorie"toate tipurile de ten")vor intampina probleme inca de la aplicare. Produsul este hidratant si nu contine si agenti matifianti. Textura este mult prea transparenta si nu acopera deloc punctele negre sau porii mariti(tot o caracteristica a tenului gras). Daca transpiri, machiajul curge si murdareste hainele, mult mai repede decat un fond de ten clasic. Sigur, aplici o pudra ce absoarbe sebumul, insa nu e deloc indicat sa iti incarci fata cu cate un strat din ora in ora ca sa nu lucesti ca becul.
Repet, produsul a fost bunicel, dar tenul meu gras nu l-a tolerat foarte bine. L-am folosit in combinatie cu ceva puternic matifiant si numai pe perioade scurte de timp. Doua- trei ore maxim, in niciun caz de dimineata pana seara.
Cred ca i-as da un 7,8 sau un 8 cu minus...in speranta ca e potrivit pentru ten normal/uscat.

Niciun comentariu: