marți, octombrie 11

NOTD:un bleu ciel de neuitat de la Alessandro

Astazi mi s-a facut dor de un cer senin si am ales din cosuletul de oje exact nuanta potrivita. Nu, nu rosu, pentru ca aveam de gand sa fac un NOTD:) In sticluta, culoarea pare mult prea stearsa si mult prea laptoasa, insa pe unghii seamana cu florile acelea micute de primavara, florile delicate de-nu-ma-uita. Primul strat este destul de transparent, accentueaza striatiile, la al doilea inca sunt vizibile si bineinteles ca te gandesti ca al treilea strat ar fi urmarea fireasca. Striatiile mele sunt vizibile si nici nu le domolesc cu pila pentru suprafata unghiilor, deoarece nu vreau sa le subtiez. Asadar, am aplicat trei straturi, dar lacul de la Alessandro s-a uscat repede. Nu am mai pus topcoat.









14 comentarii:

perlla spunea...

Intr-adevar, este o nuanta tare faina , iar daca vremea ne joaca feste, macar pe unghii sa avem o bucatica de cer senin ;)

Nimphetamin spunea...

Wow, ce nuanta minunata!!!

Iulia Halatz spunea...

foarte frumoasă culoarea
arată foarte bine pe "unghiuțele" tale

Federova spunea...

Vreau si eu o nuanta asa, unde gasesc? :(

adela sirghie spunea...

E frumoasa si delicata culoarea, seamana mult cu What's with te Cattitude de la Opi, asa mi se pare...

adela sirghie spunea...

@Federova: gasesti Alessandro la Douglas sau Topline...au si testere in cazul in care nu esti sigura de nuanta din sticluta.

Allesandra spunea...

Superba nuanta !imi place foarte mult !


http://allesandra24.blogspot.com/

Gina Ionela spunea...

super!!!
am si eu una la fel,de la avon,nuanta vintage blue! si dau doar doua straturi ca sa acopar! :)

Mimoza spunea...

imi place oglinda de pe unghiile tale :)

cosmeticstyle4u spunea...

Super nuanta...o am si eu dar nu m-am dat decat o singura data de cand am achizitionat-o :)...imi plac mult si unghiile tale Adela. Faine!!!

Ana-Maria spunea...

Ce format frumos ai la unghii... :X!

adela sirghie spunea...

@Mimoza: da, eu cred ca lacul bun se cunoaste dupa "oglinda" pe care o lasa in urma...

mariana spunea...

Foarte dragutel cosuletul!!
Culoarea este foarte frumoasa,parca ai coborat o bucatica de cer pe unghiutele tale!!!

Camy spunea...

ce draguta e culoarea :X