luni, octombrie 3

Penhaligon's Violetta, Objet du desir:)

Astazi am fost sedusa de un parfum simplu, clasic, construit in jurul unei singure flori-violeta, pe care nu l-am mai incercat pana acum, de la Penhaligon's. Este pudrat, dar maret si cand il mirosi ai senzatia ca te plimbi printr-o padure plina de violete de toamna. A fost creat in 1976. Incepe putin navalnic, putin surprinzator, poate chiar taios, senzatie pe care o ai datorita notelor de top, insa se tempereaza dupa aproximativ o ora, si devine catifelat. Romantic. Fermecator. Rafinamentul burghez al violetelor (in parfumerie) mi-a fost cu desavarsire strain pana in urma cu cativa ani. Asociam imaginea lor firava cu o pomada extrem de imbacsita, vintage(dar o interpretare de vintage care ducea catre batranicios, nu catre chic si romantic, sa fim bine intelese), cu care nu reuseam sa rezonez deloc. Dar florile mi-au placut intotdeauna si am plantat micile minuni in toate gradinile pe care le-am avut. Insa in ultima vreme, rafinamentul lor absolut mi s-a dezvaluit in totalitate si caut in toate parfumurile pe care le incerc, umbra lor micuta, frumoasa si delicata.


Perfume Pyramid

Top Notes
Citruses Geranium
Middle Notes
Orris Violet
Base Notes
Sandalwood Musk Cedar

12 comentarii:

Federova spunea...

Ador violetele :X

Iulia Halatz spunea...

Beautiful and persuasive..

Zuzele spunea...

Si pe unde, ma rog, gasisi parfumul asta?:)

adela sirghie spunea...

Ne-am "intalnit" la Elysee, la Continental. Insa nu aveau parfumul la vanzare, aveau doar un tester, iar eu am insistat sa il incerc. Dar oricum, daca l-as cumpara, tot din strainatate l-as achizitiona, nicedecum din magazinele romanesti. Am realizat ca devin din ce in ce mai suspicioasa...

Zuzele spunea...

Uite ceva dragut, pentru tine: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2044443/Now-thats-I-cat-nap-The-amusing-images-dozing-pets.html

adela sirghie spunea...

Multumesc frumos, Zuzix, am salvat pe desktop cateva...
Daca mai gasesti asemenea pufosenii, te rog nu uita sa imi dai si mie link:)
xoxo

mariana spunea...

Iubesc violetele,si imi plac enorm unele parfumuri.Noroc ca nu am in zona malluri,pentruca la cate tentatii sunt, la care nu pot rezista,cred ca as cheltui pe cosmetice intreg venitul casei.

Raluca spunea...

Imi pare bine ca ti-am descoperit blogul. Si ce coincidenta, nu puteam suferi violeta in parfumerie, iar acum am facut o pasiune pentru ea. Preferatul meu este Aimez Moi, de la Caron, dar nu am incercat prea multe, recunosc. Daca vreodata te intereseaza un split, poate aranjam ceva.

Adelina Eneșca spunea...

Adela nu am mai auzit de acest parfum dar imi place mirosul violetelor. Eu insa am o problema pe care ai avut-o si tu acum ceva timp. Parca nu mai suport niciun parfum. De la unele ,pe care pana nu demult le adoram,acum ma ustura nasul. Am nevoie de ceva usor si frumos. Tu cum te-ai "vindecat"?

adela sirghie spunea...

@Mariana: cand vei descoperi magazinele cu parfumuri de nisa, vei uita de Mall-uri...

adela sirghie spunea...

@Adelina: nu m-am vindecat, folosesc mult mai putin parfum. Daca inainte dadeam dupa urechi si la incheieturile mainilor,acum numai incheietura stanga mai beneficiaza de tratament preferential...

Anonim spunea...

Ar trebuii un parfum Violetta. Serialul Super Tare de pe Disney channel.