joi, ianuarie 19

"DECAT" cinci mici chestiuni...

Cand am vazut aceasta fotografie superba pe Glamour.com, am vrut sa o asez la rubrica deja consacrata Just perfect. Apoi, nu stiu de ce, m-am razgandit si am salvat-o pe desktop, fiind sigura ca i se cuvine un alt comentariu. Initial, parul frumos pe care il are Zooey m-a atras. Nu ochii ca doua albastrele, nu culoarea parului, nu rochia, nu atitudinea, desi toate luatate impreuna creeaza impresia de just perfect.
Si astazi mi-am dat seama ca cinci lucruri am vazut eu in aceasta fotografie. Primele cinci lucruri importante de care sa tina cont o femeie, oricat de ocupata ar fi. Inaintea make-up-ului, inaintea fashion-ului.
Iata care sunt cele cinci, in opinia mea:
1. Sa stralucesti de curatenie. Si aici am o mentiune speciala: si parul trebuie sa straluceasca de curatenie. Nu trebuie sa miroasa a cel mai scump parfum de la Montale sau L'Artisan, ci a proaspat spalat, e cel mai tulburator si afrodisiac miros, garantat. Daca ai parul gras, spala-l zilnic, fara nicio frica, cu un sampon bland.
2. Sa te epilezi cat de des este nevoie, inclusiv pe brate!
3. Manichiura+pedichiura, cuticule ingrijite, impinse cu betigasul, dupa dus.
4. Un haircut care sa te avantajeze si sa nu necesite styling complicat.
5 Demachiant, crema de fata, crema de ochi, crema de corp.

Dupa cum vedeti, machiajul nici macar nu a intrat in acest top, si daca stau si ma gandesc bine, ar urma alte ritualuri de ingrijire inainte de cuvintele ...fond de ten sau mascara pentru volum:)

5 comentarii:

Cupcake Splendens spunea...

sunt total de acord!
zoey e foarte feminina si finuta,chiar ea a declarat ca feminitatea nu ar trebui confundata cu slabiciune

Adelina Eneșca spunea...

100% de acord cu tine! Poza asta m-a facut sa imi doresc sa ma ingrijesc si mai mult.

coco spunea...

adevarat...tre sa fac programare la ceva...mi-am amintit :)

Lavi spunea...

Mi-a placut foarte mult ca ai pus accent pe curatenie, intradevar, sa stralucesti de curatenie, sa pari ingrijita,sa mirosi frumos sunt cele mai importante aspecte ale feminitatii, abia dupa aceea vine machiajul, tinuta, gesturile, etc.Foarte bine punctat Adela.

Laura spunea...

Cand am vazut prima oara poza am crezut ca e Katty Perry.
Ai dreptate, daca majoritatea femeilor ar face ce spui tu, ar fi foarte bine. Sunt femei care nu-si dau cu crema pe motiv ca nu au bani de una scumpa, dar iti poti lua foarte simplu una hidratanta/antirid cu 10-15 ron de la elmiplant sau brand-uri de genul,care sunt bune.Eu as mai indrazni sa adaug si un regim de viata sanatos pt un corp frumos, altfel..Mi s-a intamplat sa vad femei pe strada care arata bine la fata, dar care sa aibe un corp urat si o vestimentatie pe masura.Si sincer, cand vezi o femeie grasa cu colanti si decolteu pana la brau, nici nu mai conteaza daca se ingrijeste.
Cred ca trebuie sa existe un echilibru in toate..