marți, aprilie 24

Jurnalul meu de beauty din primavara lui 2012-a doua parte

Iata ce am cumparat in prima zi de la Barcelona: de la supermarket, in mare graba-goji berry si demachiant Diadermine. Lapte demachiant Diadermine pentru orice tip de ten(4,5euro pentru 2X200ml). Initial am vrut sa iau tot servetele demachiante, pentru ca am mai avut si mi-au placut atat de mult incat am scris pe blog un review generos. Apoi mi-m dat seama ca as vrea sa incerc ceva nou de la ei, sa vad daca aceasta firma are si alte produse la fel de interesante. Raspunsul e fara echivoc: da, chiar are. In plus, mereu vad ca sunt oferte speciale, greu de ocolit.
Am cumparat goji berry (supranumit si fructul tineretii vesnice, hmmm, sa vedem sa vedem:) ca o alternativa pentru drojdia de bere, tot pentru ca m-am gandit sa incerc lucruri noi. Stiu ca nu are aceleasi efecte,  dar nu vreau sa le amestec, va voi spune parerea mea dupa ce va trece suficient timp incat sa pot stabili beneficiile.

7 comentarii:

endre spunea...

Dupa ce am citit experienta ta cu servetelele demachiante Diadermine,eram sigura ca o sa-ti placa si demachiantul!Daca folosesti lotiune tonica,o sa-ti placa si aceea!
Ok,sa ne tii la curent!Pupici!

coco spunea...

sunt gustoase :)...cumpar mereu...

Calin Andreea Daniela spunea...

am auzit numai lucruri bune de fructele goji, chiar sunt curioasa sa incerc produse preparate din ele...

Federova spunea...

Si eu am de gand sa incep o cura, problema e ca nu prea imi plac goji la gust. Tu cum le mamanci, amesteci cu ceva?

Gavriloi Adina spunea...

Nu am incercat fructele,dar astept parerea ta.

Anonim spunea...

Am incercat sampon si masca macadamia ,mostre din fericire!sunt slabe...clar sub kerastase,si chiar sub wella.Am par normal,putin uscat varfuri.Ma bcur ca nu le am cumparat .Lili

adela sirghie spunea...

Eu le mananc dimineata, inainte de orice. Imi plac, parca ar fi stafide...