vineri, iunie 15

LINA BOCARDI


AICI gasiti un site cu produsele Lina Bocardi. Nu se gasesc in Romania, dar le puteti cumpara daca mergeti in vacanta in Spania. Nu sunt preturi mari, le gasiti la El Corte Ingles, la categoria mass market. Sunt compatibile cu Max Factor sau Bourjois, mie imi plac foarte mult. Nu se bucura de niciun fel de reclama, nu prea sunt cunoscuti. De ce au ales aceasta metoda, ramane un mister, deoarece produsele lor sunt minunate. Nu mizeaza pe extravaganta, ci pe eleganta si discretie. Cel mai bun tus de ochi de la Lina Bocardi l-am cumparat. Jur cu mana pe inima ca era mult mai bun decat cel de la Dior.

2 comentarii:

Alexandra G. spunea...

eu prefer produsele care nu au niciun fel de reclama, dar despre care pot gasi info utile si reviewuri din suflet decat produsele care au multa reclama si sunt promovate mai ales in randul blogurilor...

asta e doar preferinta mea

adela sirghie spunea...

Uite, eu as incerca doar doua firme promovate intens in randul blogurilor: Liz Earle si Paula's Choice.