marți, septembrie 4

Ati intrat vreodata in BEAUTY ROOM?

Frumoasa si buna mea prietena, Mihaela Stamatiu, creatoarea site-ului Beauty Roomare unele dintre cele mai interesante campanii pentru bloggeritele de beauty. Intrucat ne cunoastem de mai bine de opt ani(sau noua sau zece, cine mai stie exact?), mi-a facut mereu recomandari pentru problemele tenului meu, dar pana acum nu am reusit sa incerc nimic de la Filorga, un brand pe care ea l-a ridicat mereu in slavi. Cred ca nu a fost discutie Adela-Mihaela, care sa nu contina si cuvantul Filorga. Asa ca am acceptat invitatia ei de a testa Anti-Ageing Mist, un serum inteligent, destinat tenului care incepe sa simta nevoia ingredientelor mai puternice capabile sa lupte eficient impotriva  ridurilor fine, deshidratarii accentuate, a lipsei de elasticitate...
-Si daca nu imi place acest produs? am punctat eu repede-repede, sa testez bunele intentii ale campaniei realizate de Mihaela.
-Ai tot dreptul sa spui acest lucru si sa il justifici, a raspuns ea, fara nicio urma de ezitare.
De admirat-cred eu.
Intrucat deja au fost selectati bloggerii pentru aceasta campanie, ce va dura o luna de zile, va puteti inscrie la urmatoarele campanii, trimitand un mail cu detalii despre blogul vostru la office@mediaholic.ro.

3 comentarii:

coco spunea...

multumim !

claudia_mami spunea...

doar cei care au un blog sa inteleg Adela , eu nu am si tanjesc pentru asta . suuces tuturor sa castigati toate va doresc.

adela sirghie spunea...

@Claudia; poate azi,maine,in toamna aceasta indiana, septembrie 2012 e un moment bun sa iti fac blog:)
Nu e ceva de castigat, blogurile sunt inscrise si toate fetele primesc produsele la categoria unde se incadreaza.
Eu, la antirid, matifiante, cuperozice:(