luni, iunie 17

Beautynews: azi, LILLY OF THE VALLEY, de la YVES ROCHER


L-am descoperit cu multa uimire (dublata de incantare copilareasca), chiar in aceasta dimineata de iunie si mi-a schimbat starea de spirit, motiv pentru care, recunoscatoare, il voi iubi toata viata. Este linear si constant, ideal pentru zilele caniclare care incet- incet iata ca ne incercuiesc, caci are un parfum senin si proaspat, amestec suav de margaritare, extract de floare de trandafir si uleiuri esentiale de bergamota si lamaie.
In spaniola este descris ca fiind "fragrancia de tocador".  Curat, fara ascunzisuri si razvratiri finale.  Ca batista parfumata purtata de bunica duminica, la biserica. Din punctul meu de vedere, pot spune ca atinge coarde sensibile ale sufletului. Nu este un parfum sofisticat, dar totusi are capacitatea sa te transpuna in ritmul domol al cautarii timpului pierdut. Muguet en Fleur a fost creat de Sonia Constant(Givaudan)

Relatia mea cu lacramioarele/margaritarele inflorite fiind una extrem de lunga si apropiata, l-am indragit pe loc. Creeaza rapid senzatii si emotii. E delicat si proaspat. L-as recomanda pentru domnisoarele foarte foarte tinere, ca primul parfum-cred ca ar fi un cadou foarte potrivit, dar si pentru doamnele care inca vizeaza(chiar si numai cu ochii mintii) sa se plimbe cu picioarele goale prin gradini pline de roua diminetii.
Nu persista. Dupa trei ore, trebuie sa il reaplici. Posibil ca in varianta in care alegi si gel de dus si lotiune din aceeasi gama, sa poti pastra mai mult mirosul de lacramioare pe incheieturile tale.
100 ml-65 lei(oferta pe site-ul YR)
Exista si varianta 20 ml.


2 comentarii:

Anonim spunea...

Cat timp persista ? Pentru ca am mai avut parfumuri din aceasta gama si erau foarte slabute . (Ana)

adela sirghie spunea...

Nu persista... trei ore, apoi am aplicat din nou.