miercuri, iulie 10

Beautynews: azi, The Bond Girls by OPI

Pana acum nu am avut niciodata unghiile pictate in liquid sand, de fiecare data am ales altceva, insa imi place mult Vesper din noua colectie The Bond Girls. Ii corespunde Eva Green, care mi se pare ravasitor de frumoasa. Incepand de astazi puteti gasi intreaga colectie The Bond Girls AICI,  pe BeautySpell. O varianta la fel de tentanta mi se pare si albul, care revine in forta si care, pentru ca a lipist atat de multa vreme din peisaj, pare interesant si exclusivist.


4 comentarii:

Ioana spunea...

Te rog sa nu te superi daca spun ca mie nu imi place . Nu imi place nimic din ce "zgarie" , imi place ca toata mana (inclusive unghiile) sa fie moale si fina la atingere...

adela sirghie spunea...

Eu nu am incercat inca formula liquid sand. Ma tenteaza, caci vreau sa stiu cum este, insa nu stiu ce se intampla, caci de fiecare data aleg altceva. Acum, de exemplu, am unghiile turcoaz(lac normal, putin lucios)...

Unknown spunea...

Mie imi plac mult ojele texturate, am adunat cateva de la inceputul anului si parca mai vreau. E foarte tentanta si colectia asta, cel mai mult ma atrage cea alba.

adela sirghie spunea...

Da, si eu am vazut ca albul este din nou pe val. Am vazut ieri unghii albe(nu liquid sand, ci lac normal) si aratau foarte bine. Chiar am fost tentata sa aleg alb, dar pana la urma am cedat in favoarea turcoazului.