luni, noiembrie 4

EGYPTIAN MAGIC

100% NATURALĂ | FĂRĂ PARABENI | FĂRĂ ALCOOL | FĂRĂ PARFUM | FĂRĂ CHIMICALE | NICIODATĂ 
Am aflat despre Egyptian Magic in urma cu cativa ani, cand citeam blogul A Model Recomends. Eu nu sunt genul de fata care sa creada nici ca o crema le face pe toate, nici ca fiecare particica din pielea mea trebuie sa aiba crema/balsamul/lotiunea/uleiul, insa cred cu tarie ca tenul trebuie ingrijit in functie de problemele care apar pe parcursul vietii si de anotimpul in care ne gasim. Unii complica mult lucrurile, altii le simplifica. Eu ma consider moderata in toate cele:) Tenul meu mixt (gras in zona T si norma/uscat pe pometi) percepe aceasta crema ca fiind ideala, insa numai pe anumite portiuni. Eu o folosesc pe pometi, buze, cuticule, calcaie, coate, ochi, gat. De cateva ori, cand am avut tenul foarte deshidratat, chiar cu cojite, am pus pe toata fata(ca o masca, dar in strat subtire) si am lasat-o cateva ore.  Se intampla prin februarie, martie, deci consider ca iarna este anotimpul in care exceleaza. Am stat in casa, nu am iesit deloc in acea perioada(cateva ore), insa efectul a fost maxim. Nu am folosit-o niciodata noaptea, caci eu de multi ani nu ma mai dau cu nimic atunci cand dorm. Nu exagerez, trebuie sa o incercati.
Iata ce contine:
ULEI DE MĂSLINE  |  CEARĂ DE ALBINE  |  MIERE  |  POLEN DE ALBINE  |  LĂPTIȘOR DE MATCĂ  |  PROPOLIS
Cred ca daca as fi avut tenul normal/uscat as fi folosit-o mult mai mult. Se aplica uosr, ca untul moale pe paine. Hidrateaza intens, instantaneu- ai nevoie de o cantitate extrem de mica si este genul SOS, caci functioneaza acolo unde altele irita sau nu pot face fata. O puteti cumpara de pe site-ul Egyptian Magic, iar daca introduceti la sectiunea cupon parola-ADELA, veti beneficia de o reducere de 15%. Dar surpriza acum urmeaza sa fie dezvaluita. Intrucat eu am numai cuvinte de lauda despre formula, textura si beneficii imediate, sper sa va convingeti si voi. Lasati-mi un comentariu mai jos, spuneti-mi motivul pentru care vreti sa incercati aceasta crema, iar eu voi alege miercuri pe-nserat o castigatoare care va primi din partea Egiptyan Magic o crema de 59 grame pentru a fi testata.
Sau puteti intra acum pe link-ul de mai sus pentru a comanda un esantion gratuit:)

53 de comentarii:

Alexandra D. spunea...

La cate lucruri am auzit despre crema asta e imposibil sa nu vreau sa o incerca, adica vuieste offlineul si onlineul si sunt cateva super vedete care zic ca este super-buna, sincer mi-ar place foarte tare sa o testez sa vad cat e intradevar calitate si cat e marketing ( Toma necredinciosul over here :)) )

Andreea Costache spunea...

Am si eu cam acelasi tip de ten mixt/gras si sunt chiar curioasa ce benificii are crema :D

Unknown spunea...

Multumim pentru ca impartasesti cu noi secretele acestui produs. Marturisesc ca e prima oara cand aud de aceasta crema, pare perfecta pt problema pe care o am. De ceva vreme mai exact cateva saptamani ma confrunt cu o problema. Undeva deasupra coltului intern al ochiului atat stang cat si drept, am o portiune de piele uscata. Am incercat sa o exfoliez si apoi sa-i dau cea mai hidratanta crema pe care o am, fara rezultate insa. Nimic nu pare sa hidrateze suficient! Cand nu port nimic pe fata e putin vizibila, dar cum ies din casa si trebuie sa ma machiez, portiunea respectiva devine inestetica! Sper sa am ocazia sa testez acest produs si in acelasi timp "sa ma vindec"

Dara DarLyst http://darlyst.wordpress.com/ spunea...

Imi doresc sa incerc aceasta crema de ceva timp.
Am auzit atatea pareri despre ea incat nu stiu ce sa mai cred, iar faptul ca ajuta la vindecarea vanatailor mi-a starnit in mod rapid curiozitatea.

Adina Aruştei spunea...

ingredientele suna foarte bine, si puse la un loc cred ca a rezultat o crema foarte faina. de aceea sunt curioasa cum e :)

Alina Canura - Anghel spunea...

Am tot citit despre crema si chiar as fi curioasa de ce poate sa faca :)Tenul meu este din ce in ce mai sensibil si greu de controlat, are portiuni uscate ce nu pot fi imblanzite cu nimic si portiuni mixte, ce tind spre grase.
De asemenea, mare avantaj prezinta prin ingredientele naturale si faptul ca nu a fost testata pe animale. Concluzia: mi-as dori s-o incerc, sa vad daca exista si marketing, sau chiar isi face treaba!

iuliana alina spunea...

In afara de reclama care pur si simplu ma incita la testare, recunosc ca tenul meu cerseste in aceasta perioada hidratare temeinica, calcaiele uscate mi se arata indarjite in fata oricarui tratament obisnuit, iar vergeturile imi renasc ca ciupercile dupa ploaie. Si atunci, cum as putea sa refuz o crema buna la toate! Apropo, chiar exista asa ceva?

Ilinca V. spunea...

Multe-am auzit si eu despre crema asta. Vreau sa o incerc pt ca tenul meu e uscat ca Sahara si nici o crema nu face fata fara ajutorul unui ulei vegetal...:D
Multumim, Adela!

Ioana spunea...

As incerca si eu acest panaceu pentru ca pielea mea este foarte uscata. Si cand spun foarte uscata puteti sa va imaginati pielea unui crocodil deshidratat . Ceea ce ma intriga este gramajul cremei : 59 de grame ? nu am mai auzit :)

Andreea spunea...

Deoarece cred ca este perfecta pentru reimprospatarea tenului meu.

Ebony Vintage spunea...

Mi-as dori sa testez crema Egyptian Magic pentru a-mi rasfata pielea fetii, asa cum merita fiecare parte a corpului nostru.
Am tenul destul de uscat, iar o data cu racirea temperturii imi simt pielea tot mai uscata si imi este greu sa ii asigur o hidratare optima.

Este prima oara cand aud despre cremă, nu stiu daca am fost ignoranta sau pur si simplu mi-a scapat, altfel nu cred ca as fi stat pe ganduri sa o achizitionez, mai ales daca as fi citit reviews-uri pozitive despre ea, cum este al tau.

O zi frumaosa in continuare,
Catalina

Ebony Vintage spunea...

Mi-as dori sa testez crema Egyptian Magic pentru a-mi rasfata pielea fetii, asa cum merita fiecare parte a corpului nostru.
Am tenul destul de uscat, iar o data cu racirea temperturii imi simt pielea tot mai uscata si imi este greu sa ii asigur o hidratare optima.

Este prima oara cand aud despre cremă, nu stiu daca am fost ignoranta sau pur si simplu mi-a scapat, altfel nu cred ca as fi stat pe ganduri sa o achizitionez, mai ales daca as fi citit reviews-uri pozitive despre ea, cum este al tau.

O zi frumaosa in continuare,
Catalina

Diana R spunea...

Buna Adela,
Faptul ca as putea testa cele 59 grame din aceasta crema, despre care nu am auzit nimic pana acum,ar fi exact ceea ce mi-as dori de la orice alta crema care promite mult, dar care, cel putin la noi, nu se gaseste sub forma de mostre. Iar eu m-am saturat sa tot cumpar creme pe care, dupa cateva zile, nu le mai pot folosi. Tenul meu este dificil: pometii au o piele sensibila, care se descuameaza in permanenta si se acopera cu pete rosii, usturatoare, la orice factor care nu-i convine. Asa ca, de cateva luni, studiez variante si formule pentru a-mi prepara singura cremele pentru fata si corp, cu produse bio, pe care le-am descoperit tot in urma unei informatii citite pe blogul tau.
Dupa descrierea ta, acesta crema promite sa rezolve deshidratarea, nu stiu insa daca nu este prea grasa pentru mine (poate ca pentru mine s-ar potrivi doar in zonele uscate si fara sa o folosesc zilnic).
Chiar sunt curioasa daca pot folosi aceasta crema mai mult de trei zile!

Diana R spunea...

Buna Adela,
Faptul ca as putea testa cele 59 grame din aceasta crema, despre care nu am auzit nimic pana acum,ar fi exact ceea ce mi-as dori de la orice alta crema care promite mult, dar care, cel putin la noi, nu se gaseste sub forma de mostre. Iar eu m-am saturat sa tot cumpar creme pe care, dupa cateva zile, nu le mai pot folosi. Tenul meu este dificil: pometii au o piele sensibila, care se descuameaza in permanenta si se acopera cu pete rosii, usturatoare, la orice factor care nu-i convine. Asa ca, de cateva luni, studiez variante si formule pentru a-mi prepara singura cremele pentru fata si corp, cu produse bio, pe care le-am descoperit tot in urma unei informatii citite pe blogul tau.
Dupa descrierea ta, acesta crema promite sa rezolve deshidratarea, nu stiu insa daca nu este prea grasa pentru mine (poate ca pentru mine s-ar potrivi doar in zonele uscate si fara sa o folosesc zilnic).
Chiar sunt curioasa daca pot folosi aceasta crema mai mult de trei zile!

Adela C spunea...

Eu am nascut de curand si am si un baietel putin mai mare. Cel mic ma solicita maxim si cum mai si alaptez sunt legata de el, nu ajung la cosmetica nicicum, ma bucur ca ajung sa mananc. Dupa sarcina am ramas si cu pete pe fata asa ca as vrea sa testez aceasta crema atat de apreciata sa vad ce minuni poate sa faca pentru mine. Minunile mi le-am primit deja cand am nascut dar una in plus nu stica :)

Ada spunea...

Mi-as dori o altenativa sanatoasa pentru tenul meu mixt pentru perioada urmatoare, care va fi mai rece, si-mi va usca pielea excesiv, iar aceasta crema pare ideala.

alina25 spunea...

Buna! Am auzit lucruri bune despre ea ...insa incredere am in ce spui tu ...tenul meu este gras ,mixt ,extrem de dificil .....poate am sansa sa gasesc ceva care sa-i fie pe plac !

adela sirghie spunea...

Am vazut ca au scris multe fete cu ten mixt/gras si trebuie sa spun ca eu NU am folosit aceasta crema zi de zi, ca ritual principal. Am folosit-o ca masca, pe toata fata cand aveam tenul foarte deshidratat, sau pe buze, ochi si pometi. Am simtit nevoia sa scriu si aici aceste lucruri, ca in cazul in care o fata cu ten gras o va castiga, sa nu se astepte sa fie o crema oil free sau matifianta.

Ardelean Muntean Elena Eugenia spunea...

In primul rand am foarte multa incredere in ceea ce prezinti. Nu am fost dezamacina de parerile tale privitor la produse si am incredere deplina in rafinamentul tau!!!
S-apoi sunt din Deva, aproape de orasul tau natal! Cu 3 copii mai greu cu ingrijirea pe la cosmeticeana si mai mult pe acasa.

Multumim pentru crema cadou!

Ardelean Muntean Elena Eugenia
Herdanexchange@yahoo.com

Second Love spunea...

Mi-ar placea sa incerc crema, pentru ca desi este prima data cand aud despre ea, am incredere in recomandarile tale.
In acest moment sunt nemultumita de starea tenului meu, imi pare incarcat si obosit, iar in anumite zone chiar deshidratat. Momentan nu am gasit o crema ideala pentru mine, asa ca un test cu o crema ce se recomanda asa de bine, ar fi super!

Multumim pentru toate giveaway-urile frumoase :)

Ardelean Muntean Elena Eugenia spunea...

In primul rand am incredere deplina in descrierea ta si in gusturile tale rafinate, incredere capatata din descrierea altor produse. S-apoi sunt din Deva, oras vecin cu cel in care te-ai nascut tu!
Cu 3 copii, serviciu si ten mixt mai greu cu mersul la cosmeticeana si mai mult cu ingrijirea acasa!
Mai ales ca urmeaza o iarna care ma lasa cu buzele crapate si fata facuta varza,ma face sa mi-o doresc tere mult!
Multumim tare mult de crema oferita cadou!
Ardelean Muntean Elena Eugenia
herdanexchange@yahoo.com

alex_and_ra spunea...

Cu vremea rece care deja vine incet-incet peste noi, tenul meu exact asta striga: SOS! SOS! E foarte uscat si inca nu am gasit produsul care sa-si faca treaba cu brio in lunile de iarna si pe care sa-mi doresc sa-l recumpar la nesfarsit. Sunt in cautare. Iar din descrierea pe care i-ai facut-o acestei magii egiptene, cred ca se califica pe lista pretendentilor pentru ingrijirea tenului meu. Asa ca DA, mi-ar placea sa vad ce stie sa faca.

adela sirghie spunea...

FOARTE IMPORTANT: am vazut ca multe fete si-ar dori esantioane. Un esantion poate fi comandat gratuit, daca intrati pe link-ul pe care l-am pus in textul de pe blog. Va rog nu ezitati sa incercati, mai ales daca aceasta crema v-a starnit curiozitatea:)

Anca M. spunea...

Am tenul normal in zona T si uscat restul fetei (chiar foarte uscat iarna). De 2-3 ani ma chinui sa gasesc o crema hidratanta care sa hidrateze in profunzime si efectul sa dureze cel putin 8 ore. Din pacate am incercat mai multe produse inclusiv din cele scumpe si niciunul nu m-a multumit. Unele reusesc sa hidrateze dar doar 2-3 ore de la aplicare. Din cauza pielii uscate nu folosesc nici fond de ten, deoarece arata foarte inestetic mai ales cand am scuame. As fi foarte incantate sa incerc aceasta crema pentru a vedea daca merita investitia!

Olivia Varga spunea...

Imi doresc sa testez crema pt a ma scapa de urmele lasate de acnee.

Unknown spunea...

OMG!sunt obsedata de crema asta. Am auzit pe E! tot timpul de la diverse vedete (acum nu imi mai aduc aminte decat de nicole richie, dar e posibil sa ma insel)ca o folosesc tot timpul. Ba la munte, ba cand se dau jos din avion, ba cand termina de filmat ceva etc. Si am mai cautat-o din cand in cand sa vad daca o gasesc la noi, dar bineinteles ca era disponibila doar prin comanda din diverse tari care nici macar nu livrau in romania.
Ma bucur ca in sfarsit a aparut si la noi si de abia astept sa o incerc si eu sa vad o data despre ce este vorba! :)

Gavriloi Adina spunea...

Eu mi-as dori sa o incerc, mai ales acum ca vine frigul si in aceasta perioada tenul meu isi cam face de cap si vantul si vremea rece mi-l usuca ingrozitor.Nu am mai auzit de ea pana acum, insa daca tu ai fost multumita si ne-o recomanzi, cum sa nu o vreau?!

ramontzelu spunea...

Este prima data cand aud de aceasta crema..
Numele ei ma intriga, iar compozitia ma atrage si mai mult, pentru ca imi place sa folosesc cosmetice si produse de ingrijire cat mai naturale si cred ca ar putea rezolva unele probleme ale tenului si pielii mele.
Motivele ar fi deci curiozitate si .. speranta :)

alina d spunea...

Citind ingredientele, nu ai cum sa nu iti doresti sa o cumperi, dar tinand cont de pret, care nu este totusi de neglijat, in situatia in care nu se potriveste tenului, cred ca cea mai buna solutie este o testare in prealabil.Pentru testarea produselor 100% naturale, un mare DA!

Annamaria spunea...

Eu am un ten uscat. Acest lucru ma avantaja cu ceva ani in urma, am fost ferita de orice fel de puncte negre si cosuri pe fata. Insa, din pacate, acum, pielea uscata isi ia tributul ... am cateva linii fine pe frunte de care nu voi mai scapa, pot cel mult sa ameliorez procesul. Asadar, ma invart ca un titirez turbo printre cateva creme de hidratare si hranire a pielii :)). Sunt deschisa la orice e nou si am incredere. Fiind recomandata de tine Adela, sunt sigura ca face exact ceea ce spui tu, iar eu am mare incredere in produsele apicole (de mica le cunosc si apreciez). Pupici!

Camelia5 spunea...

Bună, Adela,

Nu este primata data când aud de magica cremă Egyptian Magic. M-a încântat încă de prima dată când am citit un review cu privire la ea.
Pielea mea a fost foarte neprietenoasa cu multe produse care au intrat în contact cu ea; foarte greu ajung să găsesc ceva care s-o mulțumească pe deplin şi care întradevăr să i se potrivească. Şi la câte steluţe pară-se că are acest minunat produs, nu-mi rămâne decât să tânjesc la el şi să mi-l doresc. Dacă rezultatele ar fi pe măsură, aş spune repede şi altora cât de mult bine face şi aş deveni una dintre clientele fidele.

Mulţumim pentru ocazie!
Cu drag,
Cami

Mihaela Mih spunea...

Buna, Adela! Am facut si eu comanda de esantion pe site-ul lor. Am tenul gras, dar fara alte probleme. Probabil m-as impaca bine ea atunci cand va fi foarte frig afara. Sunt curioasa. :)

adela sirghie spunea...

Totusi, crema a aparut de ceva vreme in Romania. Repet, gasiti link in text si puteti primi gratuit un esantionin in cazul in care vreti sa o testati. Esantionul este gratuit, nu este legat de nicio comanda.

PINA spunea...

Nu am auzit de aceasta crema. Voi comanda si un esantion, dar mi-as dori sa o testez si pe termen mai lung. Sunt mereu in cautare, niciodata suficient de multumita, am tenul mofturos, dar am ajuns sa ii cunosc mofturile, cand are nevoie de mai multa hidratare si in ce zone.

blueroses spunea...

Mi-ar placea sa incerc minunea aceasta de crema pentru lista scurta de ingrediente, toate naturale si pentru ca din cate spui tu si din cate am citit pe internet, toata lumea pare fericita cu ea; acum cand se comercializeaza creme dedicate fiecarei zone a corpului, e grozav cand descoperi una care sa fie general 'valabila', aplicata dupa nevoi binenteles :)
Multumim si ingrijire placuta si eficienta in continuare.

Veronica Picioroaga spunea...

Hei! Vreau si eu sa fiu atinsa de magia Egiptului ! Daca mi se potriveste mie, atunci clar e miraculoasa !!! Nabadaiosul meu de ten sensibil toata vara a stralucit ca un neon si- acuma ca m- am racorit si eu un pic ..incepe sa se stranga , sa usture, sa se inroseasca ..dupa nasul rosh ca focul , m- ai putea confunda usor cu Mos Craciun ! Am incercat muuulte creme si nici una n- a fost de leac..sa fie oare Cleopatra ascunsa in cutie si sa- mi sufle putina pulbere magica !? Oo, ce frumos ar fi ! :-D

Madda spunea...

Ce ma atrage cel mai mult ca aceasta crema sunt ingredientele naturale. Si putine. Listele interminabile de ingrediente din alte produse cosmetice nu-mi suna niciodata bine. In plus, am incredere in recomandarile tale si cred ca ar fi exact ce am nevoie pentru hidratarea pielii in perioada rece :)

Lorena spunea...

Bună tuturor!
Mă numesc Lorena Balint și sunt Marketing Manager Egyptian Magic România. Vreau să mulțumesc Adelei ca și gazdă grațioasă și tuturor celor care v-ați manifestat interesul (sau curiozitatea) pentru crema Egyptian Magic.

Aș dori să clarific ceva pe ici-colo despre cremă. Fără altă introducere:

1. 59ml. Crema este fabricată în Statele Unite, unde se folosește sistemul imperial - acela cu cu 5/8 inci și 3/4 livre. Crema Egyptian Magic se prezintă în 2 variante: 2 / 4 oz (=uncii). Pentru noi, cei mulți care folosim sistemul metric, echivalentul este 59 / 118 ml.

2. Egyptian Magic și tenul gras Multe din clientele noastre au ten gras și iubesc Egyptian Magic. Aplicarea pe timp de zi poate fi prea mult - majoritatea clientelor noastre cu ten gras o aplică seara. Explicații: În primul rând, ORICE ten are nevoie de hidratare, iar lipsa acesteia = riduri, chiar și în cazul tenurilor grase. Diferența dintre un ten hidratat și un ten marginal mai puțin hidratat este uimitoare! În al doilea rând, deși pare contraintuitiv să aplicăm o cremă bogată pe ten gras, ideea are o explicație. Din diverse motive interne sau externe, mecanismul de apărare al pielii se debalansează, iar pielea produce sebum în exces, ca apărare. Și intrăm într-un cerc vicios. Dacă pielea este “păcălită” temporar cu o cremă pe bază de ulei, în general intervine procesul de echilibrare. Mecanismul se numește „like treats like”. Știu că sunt persoane în blogosfera românească de beauty care nu cred în concept și îl contestă. Atâta timp cât fiecare găsim “formula magică”, totul e bine. Nu fac generalizări, și nu pot să garantez că Egyptian Magic va merge în cazul vostru particular - dar vă sfătuiesc să încercați. :Și, nu în ultimul rând, nu uitați de observația Adelei: Egyptian Magic poate fi folosită pe orice tip de ten, ca o mască de tip SOS pentru rehidratarea de urgență.

3. “Strategia” de marketing. Nu “ademenim” pe nimeni. Egyptian Magic nu a plătit și nu va plăti niciodată pentru reclamă. Este împotriva filozofiei și a crezurilor noastre. Recomandările clienților noștri sunt motorul care propulsează Egyptian Magic. NIMENI din lumea aceasta nu poate manipula atâtea testimoniale ale atâtor celebrități, fără a plăti nimic. Mă leg de numele celebrităților, deoarece testimonialele oamenilor de rând pot apărea „fabricate”. Ne iubim și respectăm clienții în egală măsură – celebritate sau nu. La sfârșitul zilei, dacă toți clienții, potențialii clienți, partenerii de afaceri, distribuitorii și cei care au apelat la noi și-au primit răspunsurile, putem zice că “strategia” departamentului de marketing funcționează la maxim. Suntem cei mai fericiți când cumpărați crema în baza unei decizii informate, când aceasta face exact ceea ce voi vă așteptați să facă (sau mai mult), și când ne recomandați prietenilor.
4. Prețul: Crema Egyptian Magic se vinde în 26 de țări. Probabil că prețul cel mai mic este în țara producătoare, SUA (nu au TVA), dar este extrem de apropiat de prețul din Romania (38USD+taxe = +/- 40USD). În Danemarca este 299DKK (53USD/40EUR/178RON) și în Franța 39EUR. Justificarea: este fabricată manual, printr-un proces care consumă timp, muncă și răbdare -din partea unor oameni, nu mașini, în fabrica proprie din SUA. Desigur, trebuie să menționez și ceea ce clientul primește în acest preț: o cremă multi-uz, folosită pentru orice vârstă sau tip de ten, care înlocuiește cu brio multe alte produse cosmetice – demachiant de față, de ochi, cremă de față, ochi, corp, mâini, cuticule, zone înroșite, dermatite, eczeme, după soare, pentru bebeluși. Comparată cu orice alt cremă, Egyptian Magic durează foarte mult (uneori dublu), deoarece este foarte “spornică” – o cantitate mică acoperă o suprafață mare.

Sper că am reușit să fac puțină lumină. Dacă am scăpat ceva sau există orice altă întrebare la care vă pot răspunde, vă aștept cu drag aici sau pe email, la lorena arond egyptianmagic punct ro.

Cu drag,
Lorena

AncaU spunea...

Eu mi-as dori crema pentru ca am tenul foarte uscat si tot caut o solutie, iar descrierea ta mi-a placut foarte mult. Observ ca ingredientele sunt simple, neiritante si benefice pentru oricare ten. Bineinteles ca poate sa nu mi se potriveasca, dar chiar sunt foarte curiasa.

Kandia spunea...

Am un ten foarte sensibil si foarte uscat si desi am incercat nenumarate creme, inca nu am gasit-o pe cea potrivita.Imi doresc aceasta crema pentru ingredientele naturale pe care le contine.

Anonim spunea...

Buna Adela,as dori sa incerc si eu aceasta crema minune,mai ales ca la munte vine frigul mai repede decat in alte zone si poate asa o sa am un aliat impotriva lui.M-a convins datorita ingredientelor minune pe care le contine.(sper sa-si faca treaba 100%).Sanda B

Mădălina spunea...

Mi-aş dori foarte mult să încerc această cremă deoarece am tenul foarte uscat şi sensibil, în special pe timpul iernii şi mi-ar plăcea să folosesc ceva care să-mi ofere gradul optim de hidratare aşa cum promite această cremă minune!

Laura Anghelescu spunea...

Draga mea Adela, Este o crema minune, magica ce s-ar potrivi perfect cu tenul meu mixt spre uscat, ar fi un rasfat pentru pielea deshidratata de soarele verii si frigul iernii ce se apropie. Eu cred ca e un adevarat elixir de frumusete, o haina moale pentru ten..o potiune divina..

Unknown spunea...

Mi-as dori aceasta crema pentru mama mea care are un ten uscat si nu se indura niciodata sa isi cumpere o crema buna pentru nevoile tenului ei, sacrificandu-se tot timpul pentru mine. As fi foarte bucuroasa daca as castiga-o si i-as putea-o face cadou.

Darynka spunea...

Am 36 ani si am incercat o gama foarte larga de creme fara cine stie ce efect; sunt in cautarea unei creme care sa satisfaca nevoile tenului meu mixt/gras ,lipsit de fermitate si stralucire ,am citit diferite recenzii care spun ca aceasta crema ar fii una ideala,de aceea imi doresc foarte mult aceasta crema.

Corina spunea...

Imi doresc sa incerc aceasta crema pentru ca pana in prezent nu am ajuns la o crema care sa ma multumeasca, fiecareavand dichisul ei ba nu intra in fiele, ba nu-si facea efectul .Despre aceasta crema am auzit numai cuvinte de lauda si mi-as dori foarte mult sa o incerc pentru ca am pielea extrem de uscata .

marina spunea...

Buna, Adela. As fi curioasa ce poate face tenului meu mixt, care a incercat multe dar e foarte incapatanat. Ar fi minunat sa hidrateze fara sa stralucesc ca un glob. M ar bucura sa fie un produs care sa te indemne sa iesi din casa fara sa adaugi o boare de pudra sau un strop de fdt....sa poata, oare?

Unknown spunea...

Foarte frumos din partea ta sa ne spui noutati in acest domeniu..(noutati pentru mine!)
Ar fi frumos sa o incerc, avand in vedere ca de ceva timp tot nu-mi gasesc nimic potrivit!

adela sirghie spunea...

@Marina: daca zona T este grasa, trebuie sa stii ca nu are efect matifiant. Eu o folosesc numai pentru pometi. Iar cand tenul este foarte deshidratat, ca pe o masca. Si cand esti racita si ai pielea deshidratata este ideala pentru nas:)

marina spunea...

Voi incerca un esantion, asta cu siguranta!:) macar ca si masca, asa cum descriai, pentru cazuri de deshidratare

Mihaela Mih spunea...

Ieri cand am ajuns acasa, am gasit gasit o scrisoare in cutia postala. In ea, esantionul de la Egyptian Magic. Inca nu l-am desfacut, dar o sa-l incerc cu drag. Astept sa vina frigul sa-i vad potentialul. :P

Cristina E. spunea...

Buna Adela,

Din pricina unei cistite crocine, am ajuns intamplator sa trec la medicina alternativa pur si simplu fiindca cea clasica nu mai dadea roade.

Eram sceptica, insa puterea ingredientelor naturale m-a uimit. Asa ca de curand am inceput sa testez si produse cosmetice din aceeasi categorie, nu doar medicamente.

Ceea ce am citit despre aceasta crema suna impresionant si mi-as dori sa ma pot convinge de calitatile sale extraordinare... pe pielea mea! :)

adela sirghie spunea...

Buna, trebuie sa iti soun ca acest concurs s-a incheiat, castigatoare a intrat deja in posesia cremei. In cazul in care vrei sa tstezi acest produs, poti comanda gratuit un esantion daca intri pe link-ul pe care l-am last eu in text. Sper sa ti se potriveasca!