luni, decembrie 23

Idei de cadouri de Craciun- partea a treia


Si de data aceasta m-am hotarat sa incep tot cu Yves Rocher, pentru ca intre timp, la evenimentul  #DecemberBeautyBloggersMeeting am primit cateva produse din colectia lor de sarbatori-gel de dus cu Cacao si zmeura+lapte de corp si crema de maini cu cacao si portocale+ balsam de buze din aceeasi gama. Le-am incercat pe toate si de-atunci nu am mai folosit altceva, caci deja am reusit sa intru in spiritul sarbatorilor. Totusi, precizez ca nu am incercat nimic din cacao+fistic, insa daca are cineva o parere, o astept la comentarii. Intentionez ca in aceasta seara sa impodobesc si bradul, sa aiba matzele treaba de din zori si pana-n seara si sa se joace sub ramuri pana innebunesc. Nu, eu nu am fost deloc cuminte in anul care este pe cale sa se petreaca, dar la mine deja a venit Mos Craciun, si chiar de mai multe ori.


O alta recomandare, bazata pe o descoperire din vara, tine de lantul  Marrionaud, caci am cumparat un demachiant Marrionaud Nature, Intense Cleansing Jelly, care a primit nota maxima din partea mea. Am uitat la vremea respectiva sa semnalez pe blog acest produs si imi pare rau, dar intre timp am incercat si un gel de dus si un balsam de corp din aceeasi gama, asa ca le pot recomanda, iar un review va aparea pe blog, pentru ca merita:


Intrucat eu abia de curand am descoperit Marionnaud, simt ca trebuie sa semnalez si machiajul, caci am avut o surpriza frumoasa: fiecare produs este conceput pentru a oferi o aplicare usoara si simplifica mult rutina zilnica. Am incercat pudra brrnzanta(54 ron), creionul iluminator (49 lei) si creionul khol(22 lei)- si va spun sincer ca imi pare rau ca le-am descoperit abia acum. Toate pot fi cadouri frumoase pentru sarbatori:


In cazul in care consideri ca nimic nu ar satisface ideea ta de cadou, poti opta pentru variante sofisticate, extrem de apreciate dar de foarte putine ori utilizate: lumanarile parfumate. Stiu ca de multe ori crezi ca "nu se face" sa duci cadou o lumanare parfumata, ca e prea putin, dar nu este asa, caci surpriza va fi mare. Iata o selectie cu arome de Craciun de la L'Occitane: 


De pe Longeviv.ro, va recomand o oferta speciala de sarbatori- un burete facial Konjac+o apa florala (ambele alese in functie de necesitatile voastre) la pretul de 40 lei.

De pe ILux.ro -recomand tot o caseta de bijuterii, tot roz, dar mai mica si mai delicata, cu o fundita simpatica foc, m-am prapadit cu firea cand am vazu-o, caci cu tronc mi-a picat, cu tot cu interiorul ei cu picatele:




2 comentarii:

Alina Canura - Anghel spunea...

Eu am un balsam de buze cu fistic (era gama cea mai dorita de mine, recunosc!) si nu ma da pe spate. Poate un gel de dus ar fi altceva ... Nici crema de maini cu portocale nu mi se pare wow, miroase delicios dar hidratarea cam lipseste. Te pup!

adela sirghie spunea...

Mie mi-au placut mult tot ce am primit din gama de Craciun. Recunosc, mirosul mi se pare wow. La hidratare- nu vreau sa te contrazic, Alina, pentru ca poate ai mainile mai uscate decat mine in aceasta perioada.