duminică, mai 11

ARTISTRY IDEAL RADIANCE


Eu mereu am avut impresia ca serumului nu i se acorda importanta cuvenita in domeniul ingrijirii faciale. Ca este ocolit pe nedrept, lasat intr-o penumbra de sora lui mai mare, mai laudata, mai apreciata si mult mai bine cotata (deocamdata), crema de infrumusetare.
Dar ce este acesta de fapt si de ce trebuie folosit? Este un ser (adica un concentrat) cu capacitati multiple, care penetreaza mai rapid si actioneaza intensiv datorita concentratiei de principii active. Trece de epiderma si ajunge pana la derma unde actioneaza di granda, in functie de armele cu care a fost inzestrat. Crema ramane in primul strat al pielii, epidermul. Aceasta ar fi diferenta majora dintre cele doua produse cosmetice.  A doua diferenta majora: ofera rezultate vizibile in timp scurt. Sigur, idealul este ser+crema, insa marturisesc faptul ca avand tenul mixt/gras, si mie mi se pare dificil de aplicat. Asa ca de multe ori aplic serum fara crema. Dar foarte rar aplic crema fara serum. 
Gama Ideal Radiance de la Artistry a fost lansata luna trecuta, insa nu am vrut sa scriu un simplu beautynews, am vrut sa incerc cele trei produse inainte (crema, serum si spot-on) si sa ma conving de rezultate. Asadar, vorbesc in cunostinta de cauza, dupa mai mult de o luna de utilizare zilnica:


In primul rand, IDEAL RADIANCE abordează problema luminozitatii/stralucirii pielii într-o manieră holistică și cuprinzătoare. În colaborare cu laboratoarele din Asia și prestigiosul consiliu de consultanți științifici (Scientific Advisory Board - SAB), cercetătorii de la ARTISTRY au studiat în profunzime și au ajuns la o combinație puternică de plante și tehnologie inovatoare de strălucire, pentru a calma pielea iritată, estompa petele și asigură o hidratare superioară și protecție împotriva factorilor care duc la pigmentare.
Prevenirea vine în forma unui amestec calmant de plante alese pentru beneficiile lor de restaurare a pielii:  amestecul Multiflora ce conține margarete englezești, mușcate europene, iasomie,  luminiță de seară și salcâm japonez. În plus, o formulă extrem de concentrată de proteine din perle prezintă beneficii calmante avansate, ajutând la diminuarea petelor vizibile, precum și la reducerea depigmentării.
Mai mult, un amestec special de semințe de chia și extract de rodii, crescute și recoltate în fermele  sustenabile Amway, tratează petele întunecate și ajută la estomparea lor, contribuind la uniformizarea tonului pielii.
Ultimul pas implică hidratare și protecție împotriva numeroșilor factori care provoacă iritația pielii. Pentru a atinge acest obiectiv, este folosită o tehnologie 3D de iluminare, care presupune implementarea a trei ingrediente puternice, pentru a oferi calmare, strălucire și hidratare, în adâncimea pielii, printr-un sistem special de lipozomi. Aceste ingrediente includ: extract calmant de lemn dulce, ferment de cirește acerola, un agent de strălucire a pielii și Ceramida 3(o lipidă naturală proprie pielii), ce ajută la hidratare.

Da, petele sunt estompate, de data aceasta sper sa dispara complet, hidratarea este la nivelul optim, tenul meu straluceste. Preferata mea este Essence Peau Eclatante (serumul), cel mai fin si mai concentrat folosit vreodata. Absortia este rapida, nu lasa film lipicios, nu incarca tenul meu mixt/gras. Corectorul actioneaza punctual, pe zona pigmentata, iar crema este intens hidratanta (reface bariera naturala de hidratare). Cele trei produse actioneaza in sinergie, le puteti gasi AICI
Desigur, nu este pentru prima oara cand folosesc produse pentru luminozitate si uniformizarea tenului, caci am peste 40 de ani si cu siguranta voi cauta in viitor numai astfel de cosmetice, cu rol de a imbunatati esential estomparea petelor de pe ten.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Doamna Adela, daca am 27 de ani as putea folosi acest serum? Sunt foarte dezamagita de tenul meu, am pete si culoare neuniforma.

adela sirghie spunea...

@Anonim: da, poti folosi, "pete" poti avea si la 18 ani. Eu am scris ca am peste 40, pentru ca atunci este un moment cheie, cand se vad anumite "pete" chiar daca ai avut grija de tenul tau toata viata.
Insa trebuie sa intelegi ca va fi o lupta de lunga durata…
Nu sta la soare, foloseste SPF...