marți, mai 6

ELECTRIC ORANGE by CND PARADISE

Foarte cutezatoare (simpatic aroganta si un pic acrisoara) noua colectie de la CND VINYLUX!
Portocaliu, verde, albastru, galben, ciclamen...iar eu am ales din prima Electric Orange(112) si daca aveti rabdare sa priviti pozele de mai jos, veti intelege si de ce. Afara era innnourat, aveam o tinuta neutra si imi trebuia un punct de sprijin... Imi imaginez ca daca aceasta culoare este atat de minunata cand afara sunt numai nori pe cer, in plin soare va straluci si mai tare. Pretul unui lac Vinylux este 49 lei.











Camasa OYSHO
Jeans J BRAND
pantofi vintage SERGIO ROSSI 1994
curea MOSCHINO
geanta CHANEL

(foto: Corina Kristaly-TOPLINE)

LATER EDIT: puteti vedea AICI cum arata lacul dupa ce a trecut o saptamana.

13 comentarii:

Anonim spunea...

Frumoasa nuanta ojei. Ojele mi se par ca sunt vesele si colorate :)

Madalina spunea...

Sa ne spui daca chiar rezista 7 zile, asa cum este promovata. merci!

Dara DarLyst http://darlyst.wordpress.com/ spunea...

Vai ce bine arata! Perfecta pentru vara! Cred ca s-ar vedea frumos si pe unghiile de la picioare, la mare cand esti pe plaja si nisipul iti zgarie usurel talpile.

Flori spunea...

Deci geanta asta a ta e senzationala, ti-o admir mereu cand pozezi cu ea :D

Lacra Lacry spunea...

Foarte frumoasa culoare.. e si preferata mea!

adela sirghie spunea...

@Flori: da, este foate frumoasa. Trebuie sa-ti iei si tu:)

adela sirghie spunea...

@Madalina: am folosit-o pentru pedichiura si a tinut o luna si jumtatate. La mani e mai delicata povestea, deocamdata rezista, dar nu a trecut decat o singura zi. Sigur voi scrie cum se comporta, caci ar fi ideal sa tina sapte zile fara nicio problema...

adela sirghie spunea...

@Dara: da, voi avea cel putin o pedichiura cu ea:)

adela sirghie spunea...

@ Macy: da, si albastrul acela este minunat…dar m-a atras de data aceasta mult mai tare portocaliul.

adela sirghie spunea...

@Lacramioara: cand am vazut-o, mi s-a facut pofta...

Unknown spunea...

Foarte frumoasa culoarea,numai buna pentru vara!
Imi place si ia,si gentuta...

marie spunea...

Frumoasa culoare, maxim pot riviera pentru vara care se apropie.
Deci nu este o oja semipermanenta? Se poate application numai la salon?!

adela sirghie spunea...

@Marie: se poate aplica si acasa, ca un lac normal. Diferenta consta intr-un topcoat special CND, pe care il cumperi separat si care ar trebui sa asigure o durata mai lunga, de sapte zile.