vineri, mai 2

Nuanta "nude" perfecta este...


Cred ca daca iei la intrebari zece fete si le ceri sa defineasca termenul "nude" vei avea zece raspunsuri diferite. Sau poate chiar mai multe. Mai catre roz, mai catre maro, mai catre miere, mai catre cafea cu lapte, mai catre nuanta fondului de ten mediu sau un bej sampanie, mai catre tabac sau whiskey, poate chiar cu o tenta usor roscata, cu textura mai cremoasa sau neaparat ceva mai transparent…

Eu cred ca "nude" are in prim plan personalitatea noastra, adica alegi acel "nude" care iti sta cel mai bine si acela este:)
Pe buze, de exemplu, eu nu sfatuiesc pe nimeni sa poarte ceva care sa faca buzele sa fie mai mai palide/sterse decat nuanta naturala, caci pierzi din expresivitatea trasaturilor. Nude nu inseamna sters si ponosit, ci discret, elegant, cu acel "je ne sais quoi " pe care il cauta o femeie sofisticata.


De exemplu, Pat Mc Grath, pe care eu o apreciez foarte mult, nimeni alta decat Global Creative Design Director pentru Max Factor  a ales pentru acest sezon "cea mai naturala si cremoasa nuanta nude si i-a pus numele Always Delicate si cu ea a machiat modelele pentru show-ul Victoriei Beckham SS 2014:


  “Foarte des aud femeile spunand ca nu au gasit nuanta nude potrivita astfel incat sa aiba totusi destula culoare fara sa para artificiala si care sa reziste pe buze; este o nuanta asa de soft, cremoasa si de actualitate si cu mare rezistenta la transfer.“



 Spre deosebire de celelalte rujuri ultra rezistente, care devin in cateva ore uscate si terne pe buze,  Lipfinity  de la Max Factor ofera o culoare rezistenta cu aspect catifelat si usor si ce isi pastreaza stralucirea si intensitatea.  Aceasta se datoreaza in parte noului aplicator ce asigura un strat mai subtire si mai uniform. E bine de stiut ca un strat de culoare mai subtire si uniform maximizeaza rezistenta rujului. Pentru ca aplicatorul inmagazineaza cantitatea potrivita de culoare pentru un strat mai uniform si consistent, rezultatul este o acoperire uniforma ce rezista mai mult timp. Formula Lipfinity combina culoarea aderenta cu o baza de silicon pentru a asigura non-transferul – ceea ce inseamna ca veti avea pe buze o culoare ce rezista intreaga zi fara a fi nevoie sa o reaplicati dupa ce ati mancat sau baut. 



Pretul Lipfinity este aproximativ 54 lei, insa in luna mai 2014 acesta are un discount de 20%.

3 comentarii:

marie spunea...

Am folosit o singura data un produs pentru buze de la MaxFactor, dar nu am fost foarte incantata de el pentru ca imi usca buzele(poate nu stiam eu sa-l folosesc), dar la asa recomandare poate o sa il incerc si eu- nu mai spun ca are si reducere deci poate fi undeva la 35 de RON. Nu e rau.

marie spunea...

M-am inselat undeva la 45 de RON, scuze.

hapi spunea...

Prima, cea din stanga seamana foarte mult cu o prietena buna si pierduta prin alte țări.