marți, mai 27

ORIFLAME THE ONE- VOLUME BLAST MASCARA



Nici ca se putea potriveala mai buna…atat am de zis despre noua mascara de volum de la Oriflame, Volume Blast. Intrucat mi-am ratacit ultima mascara la plecarea din Barcelona si nici ca am mai gasit-o sau amintit unde am lasat-o, am spus ca pana ma gandesc ce voi cumpara, voi folosi Oriflame (pe care l-am primit de la reprezentanta). Nu i-am dat mari sanse, recunosc… m-am gandit ca ma voi trezi cu semne negre pe pleoapa, mai ales ca a venit vreamea calda, acesta fiind principalul repros pe care il fac eu acestor produse(am patit-o chiar si cu Chanel sau Yves Saint Laurent)

Cred ca a fost una dintre cele mai placute surprize, caci nu am ce sa ii reprosez. Bine, ambalajul nu e impresionant deloc, un plastic comun, in nuanta burgundy, insa trebuie tinut cont ca pretul este 27 lei (in acest moment exista o oferta, 18 lei).
Cu aceasta ocazie mi-am dat seama ca mie imi plac mai mult periile micute, tip pieptan, pe care le pot manevra mai usor, nu exista niciun pericol sa ma murdaresc cu negru cand se ia pe perie prea mult produs(se intampla mai ales in primele doua luni de la achizitionarea acestuia)

Ok, reclama cu de 24 de ori mai mult volum genelor este exagerata, chiar foarte exagerata, insa daca aplici de doua ori, vei fi multumita de rezultat.  Primul strat da un volum ok, se vede diferenta, dar nu impresioneaza. Cat alungeste si cat curbeaza nu pot spune, caci genele mele sunt deja asa, dar la capitolul volum, The One  sta foarte bine. Fiind mai degraba pieptan decat perie, separa foarte bine si fara sa te chinui prea tare. Si eu am fost foarte tentata sa cred ca cu cat peria este mai mare si mai ciudata cu atat mai bine, insa e doar o impresie.
Textura acestui produs este intensa si cremoasa, mascara tine de dimineata pana seara, efectul este putin lucios, nu negru tern. Periuta ajunge la fiecare geana, deci iata ca se poate: un produs foarte bun si la un pret bun.
Placuta surpriza de la Oriflame...
Eu am nuanta Black, insa mai exista si varianta Black Blue.
O folosesc deja de trei saptamani, nu da semne ca se va usca repede, ramane de vazut cate luni de viata va avea.

6 comentarii:

Alice in vintageland spunea...

Nu am incercat niciodata mascara aceasta dar sunt mereu in cautarea unui rimel bun, pare o calitate ok pentru pretul sau, cred ca o sa il incerc si eu cat de curand!

Pop Culture&Fashion Magic

adela sirghie spunea...

@Alice: este chiar mai mult decat ok, nu te va dezamagi...

Unknown spunea...

Adela, poate revii cu un update dupa o luna-doua de folosire..

adela sirghie spunea...

Da, vin. Si eu am fost luata prin surprindere. Daca tine macar sase luni chiar e o descoperire!

Dara DarLyst http://darlyst.wordpress.com/ spunea...

Pe mine nu m-a prea cucerit. Ma bucur intr-adevar ca nu se sfaramiteaza urat pe parcursul zilei, dar ca efecte nu prea vad nimic deosebit atunci cand il aplic.

adela sirghie spunea...

@Dara: mai da un strat, dar fara sa il lasi sa se usuce pe primul. Sau da trei straturi.