miercuri, mai 21

Un beauty brunch cu Anastasia Soare

A avut loc la magazinul Victoria 46, unde se afla salonul Anastasia Beverly Hills (deschis oficial chiar azi, pe 21 mai 2014) si a fost o intalnire minunata. Am ras mult, am povestit despre beauty(desigur!), barbati, iubiri, vedete de peste ocean, determinare si cariera. Am mancat inghetata Laduree, am facut multe poze. Trebuie sa facem unele serioase si unele hazlii, asa a spus ea, deci iata-le mai jos. Am stat mai mult de trei ore impreuna, am mai fi stat…
Pozele au fost facute cu mobilul de Cristina. Mai multe detalii si pozele oficiale, in curand, pe blog...





Eu am mancat doua inghetate: una de vanilie si una de ciocolata cu fulgi de cafea. Bine, din cea cu ciocolata nu am mai putut lua decat cateva lingurite...

I AM WEARING:

SEAFARER FLARE JEANS
OYSHO TOP
MASSIMO DUTTI for MEN BELT
CASADEI  SANDALWEDGES

6 comentarii:

Butterfly spunea...

Esti superba Adela, si suuuper sexy :*

Anonim spunea...

Hehe ai venit din Barcelona in Bucuresti doar pentru lansare?

Ioana spunea...

Imi place foarte mult cum te-ai imbracat, ti-a stat minunat !

Dara DarLyst http://darlyst.wordpress.com/ spunea...

Nici nu stii cat de invidiez! :)
Apropo mi-ai facut pofta de o inghetata Laduree! Yum!

Diana spunea...

asta cred ca a fost o experienta... altfel :) mi se pare fenomenala Anastasia :)

hapi spunea...

Ce sandale are Anastasia si ce frumoasa esti tu!