luni, mai 26

Un tratament facial semnat IOANA UNGUREANU


Degrabă trebuie sa va scriu vesti:am cunoscut o cosmeticiana cu maini magice, care m-a facut sa ma simt precum Cleopatra. Nu exagerez...

Nu mai fusesem de multa vreme la un tratament facial, lucru pe care deja cred ca il stiti, altfel as fi scris pe blog (fie ca era de bine, fie ca era de rau), asa ca, la sugestia unei cititoare, Alexandra D, am cautat-o pe Ioana Ungureanu… si a fost dragoste la prima vedere, caci femeia aceasta este frumoasa si desteapta, buna ca painea calda si are maini vindecatoare, de zana buna.

M-a rasfatat di granda, cu lumanari parfumate si muzica superba, lina si placuta, cu masaj de intampinare la demachiere urmat de alt masaj relaxant combinat ingenios cu aplicarea gomajului, cu o ploaie aromata și liniștitoare de lavanda și- in timp ce stateam la abur, imi facea un masaj al bratelor, sa ma relaxez si sa pot primi cu 
zambetul pe buze urmatorul pas, cel mai solicitant: extractia. Eu nu mai puteam decat sa ma gandesc Doamne, ce bine imi e...


Eu am cerut, ca de obicei, un tratament cu extractie, caci acesta mi se potriveste cel mai bine, iar Ioana a ales pentru mine unul, pentru a putea beneficia si de hidratare intensa. Este un tratament performant, dedicat unei pieli care incepe sa devina putin aspra, terna- si pe alocuri, marcata de linii fine. Cu ajutorul lui, am reusit sa imi recapat echilibrul, supletea si moliciunea tenului.

Iata principalele etape:

-compresa aromatica
-pulverizarea calduta cu cinci uleiuri esentiale (rozmarin, muscata, cimbru, chiparos si levantica)-mentionez ca le-am folosit pe toate in diferite combinatii si niciunul nu este iritant pentru mine, eu chiar  le socotesc benefice...
-gomaj vegetal
-masca hidratanta sub baie de aburi
-eliminarea comedoanelor
-masajul relaxant al fetei, gatului si decolteului (absolut divin!)
-dubla masca hidratanta pentru fata si gat
-tratamentul mainilor
-trezirea sau invioararea cu "ploaia aromatica"

Exctratia a fost putin dificila, deoarece se stransesera, de-a lungul lunilor (foarte multe- in care nu am mai ajuns la cosmetica), multe imperfectiuni. Mi-a placut ca nu a trebuit sa ii spun ca vreau sa lucreze si in zona urechilor, m-a surprins ca a facut acest lucru fara sa mentionez eu, semnul clar ca a fost foarte atenta la nevoile tenului meu. Poate nu vi se pare mare lucru, dar daca ai tenul gras, aceea poate fi o zona dificila si greu de lucrat.

In timpul tratamentului, nu do
ar tenul a fost rasfat si vindecat, ci si gatul, decolteul si chiar spatele. Daca ma intrebi acum ce as mai putea cere de la un tratament facial, as ramane tare lung pe ganduri, cai nu mai este niciun lucru care sa fi ramas nefacut.
Nu mi s-a intamplat pana acum sa merg la un facial si in timpul acestuia, sa imi puna crema in jurul ochilor de trei-patru ori, ca nu cumva sa se irite zona.

Dupa cum am spus, am asteptat cateva zile pana cand am decis ca trebuie sa scriu articolul, pentru ca altfel nu stiu daca puteam sa imi temperez cuvintele, pur si simplu a fost divin…
La final, tenul era curat, luminos, linistit, avea o culoare sanatasa si uniforma. Erau patru mici locuri problematice, unde Ioana chiar a avut ceva de furca, iar acelea erau putin vizibile, dar a doua zi de dimineata erau estompate, dupa ce am aplicat fond de ten nu se mai vedeau deloc. In doua zile s-au vindecat complet.

Inima mea este plina de multumiri, Ioana Ungureanu, de-abia astept urmatoarea vizita...

Tratamentul a durat mai mult de doua ore si jumatate iar pretul este 350 lei.


11 comentarii:

Camelia Andrasescu spunea...

Adela, ma bucur tare mult ca alegi sa impartasesti cu noi experiente din care avem ce invata si noi. Cu siguranta e un loc de retinut! Si maia les o persoana de retinut!Pupici.

adela sirghie spunea...

Am fost impresionata si de-abia astept sa citeasca si Alexandra D ce am scris despre Ioana Ungureanu, caci asa am ajuns la ea...

Anonim spunea...

Te iubesc, Adela, atât de tare, încât trebuie s-o spun... Blogul meu de suflet, omul meu de suflet. De multă vreme mă gândesc la un comentariu, după-amiaza aceasta ploioasă m-a trimis pe calea de a-ți scrie ceva simplu, dar să știi, Adela, că este un măreț lucru să oferi căldură omului via Internet

adela sirghie spunea...

@Anonim: multumesc, multumesc mult…dar cine esti?

adela sirghie spunea...

@Anonim: multumesc, multumesc mult…dar cine esti?

Anonim spunea...

Dar nu ne cunoaștem, însă te prețuiesc. Sunt o copilă, din Cluj te îmbrățișez

Ioana Ungureanu spunea...

Multumesc frumos pentru cuvintele frumoase. Ma bucur ca v-am cunoscut. Intr-adevar,timpul a trecut f. repede cu detalii ici-colo,cu disconfortul de la extractii cu "ploaia" placuta cu mireasma de lavanda si rozmarin si mai ales insiruirea de masaje si mastile binefacatoare n-aveau cum sa nu va faca bine ! Si eu m-am simtit minunat cu dv.,draga Adela.La noi,la La Bibliotheque,obisnuim sa spunem celor care ne calca pragul:multumim frumos si mai poftiti pe la noi !

Alexandra D spunea...

Draga Adela, rar ratez vreun articol de-al tau. Ma bucur ca ai făcut referire la mine si îți multumesc. La câte recomandări excelente mi-ai făcut direct (la întrebările pe care le-am adresat) sau indirect (prin ceea ce postezi), sunt fericita ca am putut sa fac si eu o recomandare. Este minunat ca ai ajuns la esteticiana Ioana Ungureanu. După cum ai remarcat, nu doar ca este o profesionista desavarsita, insa iti transmite o stare de bine, pozitivă, mult calm.

adela sirghie spunea...

@Ioana Ungureanu: draga mea Ioana, de-abia astept sa vin data viitoare!

adela sirghie spunea...

@Alexandra D: a fost minunat, m-am gandit de multe ori la tine zilele acestea. Dar tu cum ai ajuns la Biblioteque?

Alexandra D spunea...

Cum am sjuns? Un coleg mi-a spus prima data de ei, el mergea la frizerie. Apoi am intrat pe site-ul lor si pe pagina de Facebook. M-a cucerit ideea de salon si biblioteca, in plus mobilierul, gresia, culoarea albastru de provence, toate ma incantau. Si cum sunt mereu in căutare de tratamente faciale, am ajuns la Ioana Ungureanu, mai ales ca au avut o oferta când a fost lansat tratamentul Stimulastine de la Yon-ka. Am apelat la serviciile lor si pt un machiaj de seara. Claudia Livadaru l-a realizat si am fost multumita.