marți, septembrie 2

Concurs NIVEA: Kit de beauty de vacanta in imagini:)

LATER EDIT: concursul se prelungeste pana duminica, 21 septembrie 2014, ora 23:59. Regulamentul concursului are cateva noi anexe, le puteti citi AICI

Dragile mele,

Cea de-a  doua scrisoare pe care v-o trimit din vacanta iberica, petrecuta pe malurile albastre si sarate ale Marii Mediterane, are ca numitor comun cu prima mea epistola, cum altfel, parfumul de poveste de la NIVEA. De data aceasta, ma adresez fetelor care au blog (nu neaparat fashion&beauty), nu neaparat cu vechime si nu neaparat cu zeci de postari scrise (de altfel m-as bucura sincer daca ati incepe unul numai asa, de dragul meu si al acestui concurs), dar care isi pun condeiul si inspiratia in slujba unui articol despre produsele care le insotesc in vacante. Cu alte cuvinte, care sunt acele produse NIVEA care isi au locul in bagajul vostru atunci cand plecati in cea mai asteptata vacanta a anului, cea de vara?

In privinta mea, cred ca stiti deja-Lotiunea Micelara si BB Cream 5 in 1 de la NIVEA, despre care am povestit pe larg pe blog, completate desigur de alte cateva, pe care eu le consider summer must-have: un deo roll on NIVEA, eficient si cu un minunat parfum de violete, NIVEA Sun Protect & Refresh(un new entry 2014) si minunata cutiuta albastra, vintage cu inimioare. Exact- este cea pe care o stim din copilarie si care ne trezeste amintiri de fiecare data cand o vedem. O consider extrem de utila, mai ales in cazurile in care ai zone uscate ce au nevoie de multa hidratare. Eu o aplic pe tot corpul, dupa dus, insistand aprig pe calcaie, coate si genunchi, caci soarele si nisipul si apa sarata au facut ceva ravagii. 

Un alt produs despre care nu am scos niciun cuvant pana acum desi il folosesc zilnic, este NIVEA Sun Protect &Refresh cu SPF 30, un spray transparent, neuleios, cu efect racoritor si care lasa dupa aplicare si o senzatie de piele catifelata. Nu stiu cum reuseste:) Este un produs performant, pe care ma bucur mult ca l-am descoperit, caci efectul de racorire este instantaneu, nu este lipicios si se absoarbe rapid. Ii dau nota ZECE si cu aceasta  cred ca am spus tot.
Mai multe informatii despre toate produsele NIVEA gasiti AICI pe site-ul oficial.

Si intrucat spuneam mai sus ca am pregatit si o provocare pentru fetele cu blog, iata si miza, cea mai mare si mai frumoasa, cred eu, de pana acum: castigatoarea va primi un trolley de vacanta plin ochi cu produse NIVEA!!!
Sincer, acest concurs suna atat de tentant, incat imi vine sa ma inscriu si eu:)

Ce trebuie sa faceti:
-sa scrieti un articol cu kitul vostru de vacanta si de ce il considerati practic (aveti toata libertatea!), dar care sa includa o fotografie cu BB Cream si Apa Micelara de la NIVEA 
-sa lasati link-ul cu articolul ca si comentariu la mine pe blog (pentru inscriere)
-sa fiti abonate la newsletter-ul blogului meu cu o adresa de mail valida
-sa lasati link spre blogul meu in articol

Concursul dureaza doua saptamani, pana pe 16 septembrie 2014, iar bloggerita aleasa castigatoare va trebui sa confirme in 48 de ore de la primirea mail-ului de validare.

Mult succes si multa inspiratie va doresc, astept cu mare nerabdare sa citesc articolele bloggeritelor care accepta aceasta provocare…

Sa recapituam:

Bloggeritele vor face un articol si o compozitie foto pe tema kitul de vacanta. 
Compozitia va contine musai BB Cream si Apa Micelara + alte produse NIVEA de face care si vor da un link in articol catre pagina de produs. 
Produsele le gasesc AICI .
Regulamentul concursului poate fi consultat AICI


10 comentarii:

Camelia Andrasescu spunea...

Adela, am raspuns provocarii tale si a Nivea cu mare drag, fiind o vesnic indragostita de aceste produse minunate!
Iata si articolul meu: http://www.beautystory.ro/2014/09/minunile-din-portfardul-meu.html

Sunt abonata la newsletter: andrasescu.camelia@gmail.com.

Multumesc frumos! Pupici!

Federova spunea...

M-am inscris si euuu!! Nici nu se putea altfel. Culmea e ca aveam de gand sa vorbesc despre produsele Nivea pe care le detin pentru ca sunt foarte multumita de ele.
Sper sa placa articolul meu care se gaseste aici: http://bit.ly/1rcqbOs
Sunt abonata cu ifederova@gmail.com si te urmaresc cu federova.
Te pup!

Alina Canura - Anghel spunea...

Am bifat si eu inscrierea :D Toate celelalte conditii sunt indeplinite de cativa ani (deja?!), am postat aici: http://bit.ly/kitvacanta
Pups!

Custodie comuna spunea...

Cum procedez ca sa ma abonez la newsletter ?

adela sirghie spunea...

coloana din dreapta sus are o casuta CU Aonare la newsletter. Introduci datele cerute(mail tau) apoi validezi inscrierea. Te invit cu mare drag la concurs!!!

ana maria tatucu spunea...

Draga mea, m-a facut sa visez putin cu acest concurs, frumoasa tema, sper sa iti placa articolul meu si micul meu exercitiu de imaginatie: http://www.beautybarometer.com/2014/09/voyage-paris.html
La newsletter sunt abonata de multa vreme cu anamariatatucu@yahoo.com si pe FB te urmaresc cu Ana Maria Tatucu.
Multumesc, te pup!

Butterfly spunea...

Am raspuns si eu provocarii. Iata link-ul: http://butterfly9999.blogspot.ro/2014/09/ce-produse-nivea-nu-imi-lipsesc-din.html
Sunt abonata cu adresa hanypetty@yahoo.com

Multumesc!

Zuzele spunea...

Pai puteam sa nu povestesc si eu despre vacanta, mare, NIVEA?
No way, dear!]
Pe ultima suta de metri, ca de obicei, dar cu mare mare mare drag!

iata-mi povestea lunga cat o zi de vara! :)

http://www.pentrudive.com/2014/09/vara-mea-cu-miros-de-mare-scoici-si.html#more

Zuzele spunea...

Daca-i despre vacanta si despre Nivea, pai cum puteam sta eu deoparte cand in geanta mea de vacata s-a aflat o tona de minunatii Nivea? :) Pe langa solarele pe care le iubesc din adolescenta, am descoperit alte si alte bunatati care imi fac vacantele mai frumoase si-mi usureaza rutina zilnica de ingrijire si infrumusetare!

Asadar, iata si povestea mea despre vacanta cu miros de scoici, mare si Nivea :)

http://www.pentrudive.com/2014/09/vara-mea-cu-miros-de-mare-scoici-si.html

A.N spunea...

Buna Adela,

Te urmaresc de ceva vreme si m-am hotarat, pe ultima suta de metri, sa particip si eu la acest concurs. Detin de ceva vreme aceste produse si astfel am putut sa le descriu foarte bine.
http://anhopedream.blogspot.ro/2014/09/kit-ul-meu-pentru-vacanta.html

F.B. Alina Neagu, adresa de mail alice18_dream@yahoo.com