vineri, octombrie 31

Azi imi place...

Daca ar fi sa aleg un singur obiect vestimentar care sa reprezinte sezonul toamna-iarna 2014/2015, acela ar fi poncho-ul/capa. Nu este ceva nou, nemaivazut si nemaiauzit, am mai avut unul in urma cu cativa ani(din pacate s-a scamosat foarte tare, nu a mai putut fi reconditionat), dar te face sa simti ca nu ai mai putea trai fara el. Cel prezentat mai jos, multicolor, este o varianta buna de inlocuitor al celui devenit celebru, de la Burberry, il gasiti cu o reducere semnificativa AICI, l-am comandat si eu…





4 comentarii:

Butterfly spunea...

Arata foarte bine, si mie imi place friguroasa cum sunt e numai bun cand nu stii daca e soare cu dinti sau nu :))

http://butterfly9999.blogspot.ro/

elena spunea...

Ce parere ai despre cele de la Zara, colectia din aceasta toamna?

adela sirghie spunea...

Il poti pune si peste palton, arata foarte bine si tine cald.

adela sirghie spunea...

@Elena: nu le-am vazut, dar deja am facut comanda pentru cel prezentat, dar fug sa le vad si pe cele de la Zara...