joi, aprilie 23

ZIUA INTERNATIONALA A CARTII = reduceri de 50%


Azi, de ziua internationala a cartii, e musai-musai-musai sa citesti! Face bine la ten, jur.  Eu astazi am scapat lejer de vreo doua riduri obraznice… Daca ai terminat de citit tot ce aveai, nu ezita sa intri AICI -vei gasi reduceri de 50% la carti si ebooks. Toata saptamana (pana pe 26 aprilie), nu doar azi, ceea ce e minunat, caci iti lasa timp de gandire. Iti recomand cel mai mare depozit de carti din Romania, apoi poti verifica cu gratie si rubrica de parfumuri de pe elefant.ro. Dar numai si numai in ordinea asta:)
XOXO!

2 comentarii:

hapi spunea...

M-am uitat si aici la carti, aveau reduceri bune. Numai ca... eventual imi puteam cumpara una de colorat.
Adevarul e ca mi s-a parut ca la cartile pentru copii erau cu adevarat reduceri

adela sirghie spunea...

@Hapi: da, dar azi e 2 mai, postarea spune exact in ce zile din aprilie au fost reduceri. Mno, bine, stiu ca sunt in urma cu postarile, am fost tare ravasita zilele astea, imi revin eu...